Feb 1, 2011

RITA RUDAINI tak hadir ke majlis perkahwinan. Apa kata AYU RAUDHAH?


bukan aku je yang perasan sebenarnya...sehingga lahirnya entry ini yang menyebut antara lainnya... dalam gambar perkahwinan ayu dan zaquan memang tak nampak batang hidung rita rudaini, ye memang sah, dia memang tak menghadirkan diri ke perkahwinan pasangan ayu dan zaquan, yang merupakan adik iparnya sendiri... malahan, MELODI jugalah perasan.HAHA.


ORAIT, dalam melodi ahad lalu, depa tanya lah jugak si ayu, macam mana kisahnya rumah tangga rita dan zafuan dan kenapa rita tak datang hari tu? kata ayu, dia pun tak tahu menahu sebab dah lama tak jumpa rita, maybe dalam 5 tahun yang lalu. mungkin dia sarat mengandung, sebab tu tak datang, katanya ayu raudhah.


itu jawapan ayu. kebenarannya, depa saja yang tahu. sebab dalam entry beautifulnara sebelum ni, dikatakan wujudnya krisis antara rita dan ayu. konon-kononnya, ayulah yang cuba merosakkan rumah tangga rita dengan penyebaran cerita palsu tentang rumah tangga mereka. betul ke....? haissshhh. logik tak logik aje.


apapun, cerita adik beradik ni tak payah lah nak diperbesarkan. simpan dalam kain sendiri itu lebih afdal..... cepat-cepat buang yang keruh, ambil yang jernih, ye dak?

3 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kaut yg jernih..
hehehe...

saffmukmin said...

terjumpa rita dan anaknya di Hospital prince court medical pada hari pernikahan ayu dan zaquan.anaknya sakit nampak gayanya.nampak d tgnnya ada smcm tiub yg digunakan untuk memasukkan air.dan rita rudiani berseorangan.menolak baby troller nya dgn anak nya seorangan.kami xcam pada awalnya tp slps dlm satu lif yg sama,memang kesian utk rita.kerana beberapa perkara,dia disisihkan..

nurulfaridah said...

hrap cerita pasal ayu n rita gaduh 2 x btol kn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)