Jun 2, 2010

Farid Kamil ada blog? kasyah tu...

farid kamil...tika pelancaran filem KONGSI


jelajah punya jelajah...jumpa lah blog Farid ni. blog biasa sangat bagi aku... sangat simple, cuma dalam satu entry ada satu gambar dan tajuk saja kebanyakkannya. tapi follower dah mencecah 800 lebih. fuhh!


orang popular..walau tulis sebaris ayat pun, mesti tetap dapat sambutan kan...? dan aku pun tekan jugalah butang follow di bar tepi blog farid. bukan sebab blog dia sangat best, tapi sebab aku minat dia sangat-sangat. :)


yelah... sekurang-kurangnya dapat lah juga update apa-apa dari dia dan menunjukkan sokongan aku kepada kerjaya farid sebagai pelakon... serta ambil tahu pasal perkembangan farid juga... :) lagipun dia dah jadi KASYAH Lagenda Budak Setan aku...(eh, aku? ada share dengan Ahadiat ke?)



bukan repekan semata-mata:
ada masa juga ye farid ni nak berblog ye? atau ada yang tolong buatkan?hemm...


lagi, artis mana lagi yang ada blog? bagitahu aku, aku nak follow juga ni...:)


jangan lupa join contest cik bulan... tekan kuat-kuat di SINI

8 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sebab minat...
hehehe...
popular nieh...
;)

cha said...

i dulu tak suka farid ni.tp i dh suka sikit sejak tgk papadom haha

.::WaNiE::. said...

suka baca blog zed zaidi, dia jrg update tp boleh tahan slumber

ardinihumaira said...

ha ah la dear... dni ado baca hari tu tapi tak follow sebab artis laki dni kurang minat.. dni lagi suka tengok artis pempuan sebab cantik.. haha.. nape liza surihani tak ada blog ey.. tak pon siti nurhaliza ke.. nora danish ke... suka nengok diorang... pssst.. tapi kalo fahrin ado blog dni nak bertempek kat blog beliau buleyh? miahaha

NAZ said...

Amboi kawan artis you haha

Nadiene said...

wah! bukan men smgt ea ck bulan...

Sheherazade said...

mudah nya bile dah ade terkenal
hee~,ku xfollow ;)
nak tgk filem tu..
uwaa

aien said...

wow.. minat farid kamil upenyer.. hehe...

dh glemer mang cepat jer dpt follower.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)