May 25, 2010

fesyen bertudung | review 3 style pemakaian shawl. suka tak?

memandangkan ini keyword yang sangat tinggi kat blog aku sejak beberapa menjak ni, maka aku nak buat review sikit tentang fesyen bertudung popular sekarang. okay, aku ambil tiga jenis dulu, sebab ni yang aku duk pakai sekarang dan baru nak cuba pun ada...tutorial? ye..aku akan tunaikan janji aku nanti...okay? anak tudung, 2 line, 3 line...berline-line...nanti lain cerita pula, okay?




gaya soffya
ni aku namakan gaya soffya sebab aku sinonim dengan fesyen ni dan pakai ni tak tengok sesiapa pun masa tu. aku cuma reka-reka sendiri dan lepastu... aku buat sendiri. cuma mix and match ni inspirasi aku adalah rina salleh tapi tak faham pun dia pakai macam mana... reka-reka punya reka, jadi ini. tapi tang anak tudung berline-line tu ilham dari fatin liyana... thanks ye fatin.

fesye ni juga akan di mark up untuk website niaga aku nanti dan syarikat kakak aku. insyaAllah...:)




gaya ala-ala siti (1)

itu kata fatin liyana. tadi baru aku tengok teknik pemakaian shawl macam ni. sebelum ni pernah tengok tapi cara pakai lain. fatin ada buat tutorial dia dan insyaAllah, aku akan pakai macam ni nanti dan buat juga tutorial dia. okay? untuk kamu yang mencari.. kan sharing is caring. tapi masa je yang tak best sikit...:(









gaya ala-ala siti (2)

kata peti suara, dah lama dia pakai ni...dekat setahun dah. maknanya ketinggalan sungguh kita-kita ni kan? (saja sebut kita-kita bukan aku, konon ramai bukan sorang-sorang.he)


lebih kurang fatin liyana punya tapi beza cara pakai saja...okay?






pesan cik bulan:
harap entry ni dapat menggembirakan hati yang mencari... :) nanti aku buat entry tutorial pulak ye... sabar-sabar ye dik non..T_T apapun, sharing is caring, kan? :)


thanks aku nak ucapkan buat semua rakan blogger yang really caring tu... pasal atok aku.. dan pasal dalam entry sedih-sedih sob sob sob tu... apapun, aku masih pening. :(

16 comments:

honey amour said...

huhu..bila la aku nak pakai tudung nih...

Mr feckry said...

comel juga fesyen skg ni

NeenaAnuar said...

org sweet! pakai apa pun sweet jugak! :D

p/s: semoga atok cepat sembuh!

Sheherazade said...

owh syg ajar in daku
daku comot pakai shawl

ardinihumaira said...

hehe.. gaya ala siti pun dni pernah pakai cuma gaya lain... kena pusing shawls tu dari depan. tak guna hujung shawls letak atas kepala.. yang macam biasa cuma pusing kat depan. adoi cmana nak ekslpen hik3... :P

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

memang styla la...
hehehe...
=)

.::WaNiE::. said...

sangat sangat suka style si peti suara tu

style kamu pun comel

yg tgh2 tu cam serabut la sikit

sugar2 kapas strawberry said...

klu nk cepat pkai tudung bawal je..hihi

FiesyaaChacha said...

good info babe ;D

cik helena said...

nt kalau cikhel nak pakai tudung nak buat camni lah =)

Hafiz Yusof said...

cantik sungguh

Unknown said...

suka stail siti yg peti suara buat..kemas..yg fatin buat cam xkemas sgt..myb sbb tudung xsesuai kot..

Unknown said...

assalamualaikum..
ka aku minta tutorialnya yang gambar gaya ala-ala siti (1) sama (2)

Unknown said...

assalamualaikum..
ka aku minta tutorialnya yang gambar gaya ala-ala siti (1) sama (2).
makasih ya ka :)

K.hana said...

hi, leh tunjuk x cara pakai tudung yg ala-ala siti tu... tq

K.hana said...

hi leh tunjuk x cara-cara pakai shawl yg ala-aloa siti tu... tima kasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)