Apr 20, 2010

tips berblog... :)


...gambar cilok dari blog bro eyriqazz...


salam,

nak tahu tips berblog...singgah sini... :)


1)tips berblog cik epal

2)tips berblog hanis zalikha

3)tips berblog melz

4)tips beblog eyriqazz





saya jumpa tips-tips ni sebab dua tiga hari ni telah menghabiskan masa untuk mengulangkaji. ulangkaji apa?ulangkaji bagaimana untuk berbelog dengan betul...dan mendapatkan traffic blog dengan betul.eceehh....rajinnya...kan?




okay, lepas ni saya akan combined tips-tips itu dan buat entry pertama tentang tips berblog... :) dan ini adalah tips pertama yang bakal saya buat (T_T) kenapa buat tips?dah hebat sangat ke?nuffnang dah besar sangat ke pendapatan?huhh,tak okay? bukan sebab dah terer dan dapat traffic ribu riban.tak.tapi...saya nak berkongsi sesuatu dengan semua melalui pembacaan dan pengalaman saya, boleh kan?




sebab ada kata pernah berpesan:


"jangan hanya belajar dari orang yang berjaya, tapi belajarlah juga dari orang yang gagal..."





anggaplah saya orang yang pernah gagal dan ingin mencuba melangkah naik untuk berjaya...insyaAllah...:)




p/s:pelbagai tips boleh dikongsi kan...tips untuk kurus pun akan saya kongsi lepas ni.sebab?sebab saya dah turun berat badan hampir 10 kilo..hehh percaya tak?



p/s/s:p/s/s:terima kasih buat semua blogger yang sudi berkongsi tips...moga akan menjadi panduan untuk kita semua...:)dan saya budak baru belajar, jika salah tolong tunjukkan.okay?

10 comments:

Sheherazade said...

yg gagal setakat ini ,itu saya :(

muahhh,thanks for sharing

sampai rasa sepi dunia blog tu,kamu bz rupenya ngee


xoxo

Eyqa Zaque said...

sharing is caring.

thanks for care. :)

sugar2 kapas strawberry said...

hoho..suke tips blogging dr cik epal..
try tgk gak tips dr redmummy ;)

ardinihumaira said...

bagus ni pia dapat godek2 tips.. dni tak sempat. coz sedang bz.. huhu..


p/s: pia sayang.. dni telah jawab di twitter mu pada hari soalan itu ditanya.. hehe.. check tau.. ^_^

amirah said...

nak tips kurus...heh

soffya cik bulan said...

peri pia,
kita pernah sm2 gagal dn sdg mncipta bahagia skrg..he

sharing is caring...:)

muahh


eqah,
ye..sama2..:)

Sheherazade said...

Marilah sama2 kita kecapi bahagia..Amin,hepi blogging

pawaka19 said...

bgus juga ayat 'belajar dari org yang gagal'tu..sy pon penah gagal

PutraRocker said...

mantop O_O

Isa Saryon said...

Eee takut la nak kena pelempang laju-laju cik bulan ni.. saya pun tgh nak belajar ni pasal blogging.. Harap dpt kongsi ilmu dpd awak cik bulat..eh cik bulan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)