Jun 17, 2010

Saiful Apek | penasaran aku sebab kau Apek..alahai...


 "Saiful atau nama sebenarnya Mohd Saifulazam Mohammad Yusoff ditahan bersama lima rakannya ekoran dakwaan memiliki 40 gram dadah dipercayai ganja malam kelmarin.
Mereka ditahan di rumah Saiful di Jalan PJS7 Subang Jaya di sini kira-kira pukul 10 malam.
Kes berkenaan disiasat di bawah Seksyen 39A(1), Seksyen 6 dan Seksyen 15(1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952."-sumber dari blog m.zubair afandi
 



aku minat gila-gila dia ni, sampaikan kalau orang tanya, filem apa kau minat. jawabnya, filem yang ada apek berlakon (sama naik minatnya dengan filem p.ramlee). bayangkanlah, aku balun tengok laila isabella sampai 13 kali kau...sebab apa, sebab apek lah. dan bila ini berlaku, aku rasa macam sangat tak percaya. kontrobasikah? isu propoganda kah? sabotajkah? atau memang itu kau apek?



ya, yang tertangkap itu memang apek dan 4 orang rakan yang lain. fuhh, tak dapat nak bayang, how dissappointednya aku dengan apek. Apek, tak kasihan ke kau kat peminat fanatik kau ni dan seluruh peminat kau yang lain? bayangkanlah... kau pernah menang bintang paling popular Berita harian 2003 tu.kalau dah menang itum maknanya peminat kau berlambak-lambak. Paling tidak pun, jagalah hati kami ni...



memang kes under siasatan, tapi siapa peduli yang kat depan nanti. Yang orang tahu dan cakap sekarang, Apek penagih. Apek..apek..fikirlah, bagaimana nanti anak-anak kau...hidup kau satu keluarga? apapun, aku masih berharap yang terbaik untuk kau dan berharap, yang terjadi itu tidak benar...



cik bulan:


artis ohh artis..sebagai peminat, kita cuba menyokong kerjaya mereka, tapi kalau mereka pula yang tabur pasir dalam periuk nasi sendiri, apa lagi yang boleh kita buat, kan? dan aku juga tak suka nak mengecam dan memburuk-burukkan kehidupan seseorang artis walaupun aku tak minat artis itu ini...

6 comments:

White Girl said...

Teng0k apek, pastu teng0k badannye y kurus kering, memang ada t0k0h ! Heee ~

sugar2 kapas strawberry said...

serabai je apek tuh.haishhh

kecewa la gak..
rasa nk gelak pas dia buat lawak pon da xmo..

mengapa perlu calarkn imej sendiri sbb dadah?

Peri PiA said...

menguatkan lagi kata2 wardina,artis xlayak dijadikan idola contoh... :(

Liza said...

hm..dunia artis....

ardinihumaira said...

tah la.. hari tu apek cakap penagih dadah tu sampai masyarakat. skang? dia ke yang sampah tu.. alahai apek

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sudah lame tahu hal ini...
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)