Dec 14, 2010

cik IKEA, meh la beriklan di blog cik bulan. encik nuff setuju?

 iklan cik ikea ni kan?

korang nampak kan iklan yang selalu bercongok kat bahagian paling atas selepas header aku nihh kan. fuhh, dah berapa lama dia bercongok kat situ. selalu pulak keluar tu. aku nak manderem, biar dia betul-betul jadi buffred earning untuk blog soffya cik bulan nihh.


dah lama blog ni tak ada BE, sebab hari tu banyak BE yang masuk untuk blogshop soffya eshope je. kempunan blog ni yop, kempunan. harap-harap encik nuff bersetujulah, ye ncik nuff??? (sedang buat muka comel.hakhak)


lagipun based on entry kie-yu ni... Punca Blog Tak Dapat Buffered Earning Nuffnang, rasanya blog aku ni tak ada pulak ciri-ciri demikian, kan? ciri-ciri itu seperti Blog mengandungi semua video dari Youtube, Blog Pornografi dan Kandungan blog berunsur cetak rompak (mp3, video dan download filem). dua lagi ciri-ciri tu boleh jenguk blog kie-yu ye...

 
okeh, pemenang untuk HIJAB CONTEST dah diketahui. sekarang, meh kita berlumba-lumba untuk GA pulak ye. until now, ada 35 peserta. so, kita tengok sampai 31 disember nihh, berapa ramai yang sangkut... yang syoknya, dalam syarat tak ada pulak aku suruh follow, tapi ada yang ingat tu syarat dia jugak. eh tak ye kawan-kawan. masuk je..follow tak follow tu belakang kira.lagipun memang pengfollow blog ni bukan dikumpul sebab GA/CONTEST tapi sebab dorang drop by sini dan nak follow.


ohh ye, seiring dengan kemajuan blog ni yang tak berapa nak maju (ada gak ek?), cik bulan nak buka ruang untuk beriklan. trafik tak lah kencang sangat, tapi alhamdulillah, ada entry sehari sekali atau 2,3 hari sekali atau tidak, UV blog ni masih maintain. harga pengiklanan mestilah murah-murah je kan sebab duit tu nanti boleh support untuk buat lagi-agi GA dan contest. seronok kan?


apapun semua yang ada, yang berlaku ni sebab usaha. aku dulu ingat lagi, bagaiman taksubnya aku dengan dunia blogging nihh. macam nak demam, kalau tak dapat update dan buat entry 3-6x sehari. adoii, rasa macam hilang UV aku masa tu. rasa macam tak BW, wahh mesti tak ada kunjungan balas. tapi alhamdulillah, hasil dari usaha hari tu, dapatlah menuai hasilnya sekarang. feel more relax...  bukan sebab trafik dah ribu riban, tapi cukuplah dengan yang ada sekarang. sama jugak untuk korang, USAHA ITU TANGGA KEJAYAAN, okeh?


pesan tahibulan:
nanti cerita lanjut dalam entry pengiklanan okeh?

7 comments:

Sheherazade said...

waaa,tahniah..harus belajar dari kamu lagi

Unknown said...

Salam akak manis

saya da btau cara nk buat kotak tu dalam inbox di Fb ya :)

cuba buat tau..nnti nak tgk

hehe

sw33tdarling.com said...

ye laaa cik IKEA... mai laa iklan kat sini.. heeeee :P

mie said...

ciri2 tu mmg nuff xnak ke?

.::WaNiE::. said...

hehehehe gigih tau soffya

cik helena said...

ok boleh tak nak cakap yg tulisan nih comellllll sangat!

cik helena said...

ok boleh tak nak cakap yg tulisan nih comellllll sangat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)