Jan 24, 2011

yang siti nurhaliza pakai bukan tudung, tetapi tutup sanggul



lihat entry ini dulu baru baca yang ini dan komen ye  kawan-kawan T___T

Dato' SITI NURHALIZA dah buang semua?

Dato' SITI NURHALIZA tak buang semualah!

 

dan ini komen dari seorang blogger 

apa pula komen anda? 

 

7 comments:

ch!natsu said...

btol jgk apa yg dia katakan tuh..

tomatokering :) said...

ada betul jugak apa yg blogger tu cakap . pape pon , doakan yang baek2 je utk ct and semua yg nak bertudung :)

The Pure-Blood Girl : Maisarah Azami said...

sy setuju...huhu..;)

http://maisarahazami.blogspot.com/

A.S.T.I.N.A said...

Apapun kita doakan yang terbaik waau apa jua imej yang Dato tonjolkan...

fara said...

errrkkk.. tak leh nak komen apa apa heee...

titik tolaknya bermula pada indivdu sendiri..kita memang sedia maklum kan yang kak siti memang tak bersedia nak bertudung lagi tapi disebabkan ramai peminat mengharapkan dia bertudung sebaik balik dari mekah buat semua ni jadi...

apa apapun kita doakan saja y terbaik.. sape tahu suatu hari annati dia betul betul bertudung..=p

cik teynteyn said...

setujuuuu..

ashiro_31 said...

stuju dengan komen ain tuh....^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)