Jan 24, 2011

cabut gigi kau nak?

cikgu: okey, saya tak nak lagi lagi ayat macam standard budak darjah 2. nak ayat budak tingkatan 1 okeh. cepat, siapa nak bina ayat untuk kata kerja tercabut.
murid 1: saya (angkat tangan dan jawab). gigi saya tercabut.


cikgu: eh, tu bukan ayat tingkatan 1, tu ayat budak darjah 1... tau (dalam hati tahan gelak). ha awak, cuba.
murid 2: gigi aiman tercabut, cikgu.


ketawa.
cikgu: (adehh, ponat den). tengok, asyik tu je. 3 perkataan jeeee.... sama pulak tu. sorang gigi saya tercabut, sorang lagi gigi aiman tercabut. hehh, nasib baik dia tak cakap, gigi cikgu safia tercabut. karang, dengan gigi-gigi awak saya cabut karang.

murid: (gelak berjemaah)

aiseymannnn...

10 comments:

alinac lover said...

hehhe lebih kurang~

A.S.T.I.N.A said...

Rasa nak tercabut nyawa saya kerana kesesakan nafas akibat tercekik karipap.


boleh tak cikgu?

Uchi kay-f @hmad said...

mood mgjr bgi kena cabut dek budak 2 ting 1 yg xreti buat ayt erkk cik safia...........

Cz Aina said...

hahahahaahahahaah....
comel sgt.....

ch!natsu said...

hehe comelnyerla hai.. huhu~

soffya cik bulan said...

alinac,
hehe kan...

soffya cik bulan said...

astina,
wahh ayat spm tuhhh hu

soffya cik bulan said...

uchi,
lebih kurang lah...he

soffya cik bulan said...

aina,

mmg comel. smp nk tercekik rsnye

soffya cik bulan said...

chinatsu,
hehe, comel tak comel sgtlh..
to geram...hu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)