Jun 15, 2010

Drama CINTA& ANUGERAH : Suka tengok mamat tu... :)

CINTA & ANUGERAH 
TV9


sekali pandang, macam kenal mamat tu kan. dua kali pandang, aihh...memang kenal. tiga kali pandang, sah, aku kenal. memang dia. tapi loghat Indon dia memang menjadi. amboi... sejak berbinikan orang Indon, maka sudah berubah attitude. jangan hilang kemelayuan orang-orang malaysia, sudah ye ashraf choclairs sinclair sayang. (jangan kecelaruan identiti, lebih tepatnya...)



ashraf dan bininya, bunga citra lestari
(ini cerita bini dia mengandung)


sesiapa yang minat tengok cerita Indon dan memang penonton setia sinetron, mesti dah puas tengok wajah pelakon handsome kita ini di TV9, kan? wajahnya memang wajah kacukan, jadi bila bercampur dengan pelakon-pelakon Indonesia yang berkacukan juga itu, ia nampak tidak janggal, tidak sepertti itik masuk reban ayam. masyukkk.... :)

ashraf sinclair... sebagai Pak Reza dalam Cinta & Anugerah (TV9)


cik bulan:

ashraf, asal jangan melayunya hilang sudah... (sebab ada gambarnya bercium-ciuman di tepi pantai dengan isterinya (yang tika itu masih ceweknya) si Bunga gaya orang putih melepak di tepi pantai...)

(sumber gambar : google)

7 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

binik die yg kene ngan ariel peterporn tue eh???
=)

~aSHa~ said...

gambar yg 2nd tu..melentiknye gadis tu..eheheh segan ai...

Peri PiA said...

ye la,kesian kehilangan identiti

sesuatu yg kite blh belaja dr mereka,semangat nasionalisme mereka

jati diri mereka,org kite?

sibuk nak jd org phutih

sugar2 kapas strawberry said...

uishhh..xde tv9 la...cmner mo tgk ;(

ardinihumaira said...

asyraf tu memang dah separuh melayu.. tu dia 'tak melayu' skit. hehe

Anonymous said...

x nampak mcm org melayu.........
indon dia mnjadi

cikcoklat a.k.a Haiza said...

udah tejebak sama sinetron ini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)