Jul 4, 2010

artis dan seksi itu serasi. eh?

itu pendapat akulah... lagipun definisi seksi ni subjektif kata orang. kadang-kadang pakai tudung pun orang cakap seksi, tapi seksi tang mana tu aku tak pasti. kadang-kadang bila tengok drama, atau artis menyanyi, cari juga artis yang cuba pakai elok walau tak pakai tudung pun, tapi susah. nak-nak kalau interframe dalam majalah. terkangkang-kangkang, buka sana tutup sini. mesti nak seksi juga sikit walau macam-macam mana pun.



jadi, artis dan seksi bagi aku memang serasi.sampai orang cakap, eh artis kalau tak seksi, bukan artislah atau dah namanya artis, memanglah seksi. lagipun kalau tak seksi, tak laku. bagi kau pula macam mana? apa pengertian seksi tu, dan apa pandangan kau tentang seksi artis malaysia ni? (bukan artis luar)



dulu sesopan-sopan siti pun seksi juga (tak sengaja kot?), sesopan-sopan ayu raudhah pun bila bergambar, terbuka-buka juga dan seustajah-ustajah waheeda pun bila bergambar juga cari part muka paling seksi (tang mata)... jadi, conclusionnya? ini gambar bukti...



 [sumber:hfzkhazali]



[sumber:google]



[sumber:google]


tapi kalau yang ni memang tak boleh cakap apa dah lah... 




[sumber: google]


kalau nak sedap lagi, artis jiran kita...macam ni.



[sumber:mygosip.com]



cik bulan:
sekarang, apa kata kau?ngee... dan soalan nakal, apa perasaan kau kalau duduk tepi pantai pakai macma tu eh?hakhak.


[suka, share atau like ye]

17 comments:

redzwanie redzmann said...

ala kak..bese la tuh...
skrg mmg artis2 skrg kai seksi2..
kl0 blak0n tuh jgn cite la..
bekemban je ha...
0wg islam n bkn islam da xde beza da kak..
dunia akhir zaman..

redzwanie redzmann said...

ala kak..bese la tuh...
skrg mmg artis2 skrg kai seksi2..
kl0 blak0n tuh jgn cite la..
bekemban je ha...
0wg islam n bkn islam da xde beza da kak..
dunia akhir zaman..

.::WaNiE::. said...

malas komen ar

hahahah

eh terkomen sudah

eijiazazee said...

adus...seksi btl ar diorng nie...
x pakai seksi pun org ckp seksi,tue yg ada yg btl2 bg seksi...
sampai seksa org lain tgk...

eijiazazee...
easymyne83.blogspot.com

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bukan kate kalau nak sedap lagi...
memang sedap...
hahaha...
;)

ardinihumaira said...

ha ah... minoriti je artis tak seksi.. kalo tak seksi cmana nak market.. haha tapi ade je seksi tapi tak market. tuhhh si fasha sandha.. tak laku beb.. laku kes auta dia je haha (ayat jahat ;p)


pssstttt tenet lembap sangat.. sampai putus asa sepanjang petang tadi T___________T

cik helena said...

laki tgk nih kuar darah idung memasing hahhaah!

Kie-yu said...

erk!
tamau pakai cenggitu di tepi pantai
disgusting
yek! yekk..

soffya cik bulan said...

redzwanie,
ehm..btul tu dik.tu r atis ni nk ckp lbih2 karang...nnti ada yg sentap

soffya cik bulan said...

wanie, ye terima kasih hehe

soffya cik bulan said...

eijiazazee,
hakhak.sbb mmg seksi kan?

soffya cik bulan said...

meniti senja,
mmg sedap eh?
suak lah ko..kan.hakhak

soffya cik bulan said...

dini,
btl tu dini..
market punya pasal.tp kt luar seksi jugak kan

soffya cik bulan said...

cikhel,
santapan amta cikhel

soffya cik bulan said...

kie yu
ye.tk nak tk nak..

Peri PiA said...

hak3...seksi biasa la...faizhal tahir buka baju kena entry melekit 3bln hak3

artis wanita,pakaian nya nauzubillah..argghh tutup mata saja

Cik Akma said...

huwaarrghhh seksii gileee *tutupp matee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)