Jul 9, 2010

pakai inner tak bulat | lagi tips fesyen bertudung

[inner ungu + merah]


 [inner merah]

 [inner ungu + pink lembut]

 [inner pakai tak bulat. muncung]


okay, ramai yang tanya aku macam mana pakai inner jadi tak bulat macam tu. rahsia dia mudah saja, yang aku pakai tak bulat tu, ialah bukan inner yang kain lycra. maksudnya, ia kain yang tak melekat, iaitu kain cotton. sebab tu, ia jadi muncung. boleh tarik naik ke atas.


kalau pakai lycra,biasanya memang jadi bulat. susah sangat  nak buat jadi tak bulat, biasanya, nak-nak kalau muka memang macam bola bowling macam muka aku ni. setakat ni, inner cotton hanya dibuat dalam satu warna, tak campur-campuar dua tiga layer. satu inner satu colour. kalau tengok aku pakai berlayer-layer tu, ialah sebabnya aku pakai dua tiga helai. rajin, kan?


selamat mencuba...:)


Nak dapatkan inner cotton?
Jadi, untuk tak nak muka jadi bulat, inner jadi bulat di atas dahi, sila dapatkan inner cotton. inner cotton ada dijual di mysoffya dengan harga RM5 sahaja untuk promosi pembukaan. boleh request nak warna apa, akan dijahitkan untuk anda. 

p/s:
gambar belum sempat upload lagi...
kalau nak tengok live, jumpa di stadium malawati s.alam 9-11 julai



Notabulan:
sila dapatkan sekarang...kalau tak, anda pasti tak senang hati.hakhak


[autopost. suka tak?]

9 comments:

Byzura Mj (By) said...

yang link yang...senang nak click..hehehe. cun cun. boleh i usha.

Anonymous said...

rajinnya cik soffya paki inner berlapis2..
tapi comel tau..
hehehhe..

.::WaNiE::. said...

ko jahit sendiriii??

sugar2 kapas strawberry said...

cam cantik je kak.yg gmba last skali tu cantik.sy nak la!

ardinihumaira said...

wow.. pia pandai jahit!

Sheherazade said...

mau jumpa..mau sentuh cuba produk hik2

ctk sgt,pengsan

mau cayunk kamu juge bile ketemuk..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

baru aku nampak kwn aku nie cantek...
hahaha...
;)

ashiro_31 said...

haha...klako la akak ni..;)

Unknown said...

btui2..kain licin melekat kat muka..kena cotton gak..xla panas sgt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)