Jul 11, 2010

memang panas. Tom mystarz LG pukul isteri kekasih?

ingat lagi gosip ni?

Siapakah Artis Wanita Juara Realiti Pukul Isteri Yang Sarat Mengandung?

antara isinya ialah...:

Ini SMS yang dihantar kepada ayah isteri kekasih itu...

“Abah…saya baru je kene pukul dengan abang (suaminya) dan penyanyi itu. Lepas dia orang pukul saya, diaorang terus bersetubuh depan saya..”


Ini pula SMS dari artis kontroversi kepada isteri kekasihnya itu...

“”Sebab aku ni artis lah aku boleh amik laki orang, bapa ko pun aku boleh amik,”


fuhh, gempak habis!bikin panas je statement! buat tertanya-tanya, siapakah artis tu...kalau benarlah, wahh, memang hebat. dalam MELODI tadi, telah ditunjukkan, siapa artis yang dimaksudkan, iaitu TOM mystarzLG.... macam biasalah, nas pun terjah!





tapi tadi, kebenarannya dah terbukti. respect sangat dengan tom. berani. berani buat statement dan menerangkan keadaan. mungkin berpegangkan prinsip berani kerana benar...berdasarkan fahaman aku, ada salah faham kat situ... si lelaki tu bekas kekasih lama tom dan ada unsur-unsur fitnah oleh keluarga di isteri lelaki tu sebab tak suka lelaki yang didakwa kekasih tom tu...


macam tu lah yang aku faham. tapi tak tahulah pula, kalau itu juga permainan drama, kan? siapa tahu?


[info:hfzkhazali]



Notabulan:
sambil tengok Melodi, sambil tulis ni...he




[suka tak?]

10 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

masuk dunia artis..
memang macam2 la..
;)

akuzle said...

oooo, artis mystar LG... patut x kenal...

tuhlaa sekarang neh... kalo x pueh ati siket psl artis, g kt tv/paper... media plaks aper lagik... kne pk byk kali kalo nk jadik artis kan? hahahhah....

THE LEKAT LEKIT STORY said...

kdg2 artis amik kesempatan utk cr publisiti & kdg2 peminat amik kesempatan utk menjatuhkn dia sbb dia artis.. kdg2 kedua2nya amik kesempatan untuk kepentingan masing2.. kan?? kan?? dan.. kan??? kekekekekeke

ardinihumaira said...

pia.. dni baru je online nak wat cerita ni.. adeih.. pia laju ye.. hehehe..

kalau tom bebetul cemtu, nak pegi babap tom.. buruk beno aih pangai gtu.. tak

princeduyong said...

tu salah satu sebab aku tak jadi artis tu...

sugar2 kapas strawberry said...

ala ex dia tuh nk tompang popular la tuh

* mEsSy * said...

ishk2.. mcm2 hado..

Peri PiA said...

Hak3....onak ranjau berduri jadi artis..ku pon sempat tgk ini tgh hari tadi

Cik Akma said...

lorr x pemes lgsg tp haihh..
akma ingatkan ayu OIAM. hee :P

.::WaNiE::. said...

hish xkenal den

huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)