Jul 23, 2010

tips nuffnang | kenapa tak dapat-dapat burfered earnings?

okay, tadi aku blogwalking... jauh berjalan luas pengalaman kata orang. jadi, aku jumpa satu blog ni, iaitu blog KIE-YU yang memang selalu paste link dia kat facebook aku. aku selalu masuk pun cuma jarang-jarang tinggal komen...mungkinlah...


tadi, aku banyak masa dan memang niat nak blogwalking je malam ni, maka aku geledah entry-entry dia, dan aku jumpa pasal NUFFNANG, iaitu kriteria-kriteria yang membolehkan kita dapat advertorial dari nuffnang tu. apa lagi, ternganga lah aku baca kan...dan aku geledah link yang dia bagi tu...iaitu blogger wanita berjaya, kak red, itu tak payah cakaplah, fofular seantero dunia, kan?


manakala satu lagi link, iaitu perondajaketbiru. aku baca tips dia bagi sampai faham, dan terus geledah lagi blog-blog yang related post dengannya tu kan, yang pasti pasal nuffnang, iaitu luckystrik dan hilalazmi. memang hati ni meluap-luap nak baca tentang tips-tips tu, tu yang rajin geledah...


bila dah berjalan satu-satu ni, maka banyaklah tips yang berguna boleh dapat kan...?? dan kenapa trafik kita cantik, tapi kadang-kadang tak dapat-dapat burfered earnings tu juga telah berjawab...apa sebab? sila klik bawah ni kuat-kuat untuk tahu sebab-sebab dan berjumpa dengan pelbagai tips...:]


sharing | menggeledah tips nuffnang dari blogger best

[dengan tagline...gerenti terhangat di pasaran]




Notabulan:
best rasa blogwalking malam ni...terima kasih sangat-sangat buat yang tersenarai di atas...:)

7 comments:

Ken Wooi said...

need higher traffic i think? =/

Cicadasx said...

Thx for the tips
XD

darkbatman said...

singgah bc en3.. :)

Kie-yu said...

ouh~
ada namaku terselit disitu
sgt terharu :D
tenx bebanyak~
tenx jgk sbb slalu singgah rumah


sharing is caring kan
sma2 kita verangan jd mcm RM
& finally jadikan ia 1 kenyataan

caiyok!

Sheherazade said...

BE ku tgh majuk dgn ku neh :|

http://pia-pinkylita.blogspot.com/2010/09/be-sayang-tolong-muncul-kembali-yek.html

PutraRocker said...

mantop tok guru kome

Unknown said...

tq sudi dtg blog gua. Sebenarnya tu pengalaman first hand gua jumpa dengan Robb dari nuffnang yang handle ads dan BE khususnya. Apa yang penting mesti penuhi semua syarat2 yang ditentukan oleh pihak nuffnang terutama tempat letak iklan tu kena betul dan rajin2 ler blogwalking untuk tingkatkan traffic. Apa yang penting kita blogging mesti ada identiti sendiri dan blogging dari hati bukan kerana wang semata2 baru boelh berjaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)