May 5, 2010

lagi cenderahati dari langkawi | selendang kegemaran saya...:)

selendang kegemaran hamba...sebab lembut, mudah nak lilit-lilit...:)




tahu apa encik M cakap kepada perempuan yang menjual...
"dia tu gelap sikit.mana satu ye yang sesuai?""gelap macam saya ke?" encik M cakap, "tak..gelap sikit" "ohh..macam dia tu ke...?" encik M jawab lagi "tak...gelap sikit lagi..." haha.




ohh kejam sungguh ayat beliau itu.panas, bengkek je hati cik bulan dengar.tapi tak ap...hehhh, ada aku kisah?wakaka...:P





lalu terbelilah beliau dua helai selendang tersebut...:) terima kasih encik M...."wak, selendang tu memang cantik, tapi kalau saya pakai lagi cantik...haha" itu ayat cik bulan teks beliau hari tu.poyos gila ayat...:P mesti encik M tak boleh memandu dengan baik lepastu sebab gemuruh melanda jiwa membaca mesej cik bulan..hoho :P



tarraaa...pakai sudah...cik bulan memang macam tu, 
kalau ada barang baru tak boleh peram lama, mesti nak pakai terus.
buruk tak perangai...???ngee...:D


p/s:wehh, ramai cikgu dan pelajar puji yang purple tu cantik weyhh..haha.gila perasan!

p/s/s: ini hitam bukan sebarang hitam okay...hehehe :P

18 comments:

embun d tengah malam said...

cantik cantik mmg cantik

* mEsSy * said...

ttp chumel!! smile..

:)

sugar2 kapas strawberry said...

xde la gelap sgt pon..apelah inche M nih..hihhihi
dpt adiah dr yg tersayang..hepiny!

Shafie said...

ok..ade pink n purple..
sy pilih pink r..hehe..

soffya cik bulan said...

embun,
ngee....puji atau perlikah itu

soffya cik bulan said...

messy,
wakaka....:p ini budak itam

soffya cik bulan said...

sugar2,
he..mmg tkde gelap sgt pon tp ayat dia..sj nk mnyakitkn hati akak..
tp kdg2 gelap juga.hoho


dik, dia bukan 'yg tersayang'..blm mncapai pgkt itu...he

soffya cik bulan said...

shafie,
he...awak mmg suka pink kan..he

ardinihumaira said...

pia manis orangnya ^___^ ala2 yuna tau

pawaka19 said...

comel la..jom kawen hahaha

ct fad said...

x bese paki cam gitu..dah tgok,cam nak try jer..lawa pulak tgk org pakai

Peri PiA said...

cantik ny syg ni.....

mlm ni jadi eh?

.::WaNiE::. said...

pandai oo dia pilih

mmg comell

soffya cik bulan said...

dini,
ngee...ku malu :P

soffya cik bulan said...

pawaka 19,
hehh..jom3.kita ke golok.haha

soffya cik bulan said...

ct fad,
hrus berani mencuba ok..:)

soffya cik bulan said...

peri pia,
nge...:)
mmg smlm tk jadi.pg td jadi.he

soffya cik bulan said...

wanie,
ohh dia telah mulai kmbg..he
lsg dia belikan satu lg selendg semalam.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)