Jun 17, 2010

azrina mazhar hakim tiba-tiba jadi popular sekali lagi | keyword hari ini

azrinaz mazhar hakim


 azrinaz dan anak-anak


Aku bukan mengambil kesempatan atas kesempitan orang, tapi kalau dunia sibuk bercakapkan hal itu, aku korek sikit jugalah. Masa masuk blog peri pia semalam, dah baca.... tapi hanya bagi responses biasa sebab bagi aku rasa itu isu biasa. Perceraian itu mana-mana pun boleh berlaku. Malah, sesiapa saja boleh bercerai-berai dan bukan hak aku untuk menyangkalnya.



Tapi...aku lupa, ohh itukan kisahnya sultan brunei-millionaire yang tak terkira lagi (aset mencecah AS$40 bilion (RM148 bilion) pada 1997). Maka, ceritanya jadi cerita global. Apatah lagi, pasangannya itu warga kita...bekas pemberita kita, TV3. Maka, berduyun-duyun orang ingin mengambil tahu yang juga berpura-pura mengambil berat.


perkahwinan pada tahun 2005



Azrina Mazhar Hakim pernah mencetuskan fenomena juga pada tahun 2005 apabila menerima lamaran sultan brunei sebagai isteri kedua. Ketika itu semua orang mengintai-intai, siapa itu azrinaz? selebriti manakah itu? cantika sangatkah atau bagaimana boleh sultan brunei berkenan?



Maka, tika itu... ia juga jadi keyword paling popular di  google, dengan secara langsungnya meninggikan lagi populariti azrinaz. Hari ni, itu berulang lagi... azrinaz selebriti TV3, kini mencetuskan fenomena keyword popular sekali lagi...:) dan tahniah buat sesiapa yang pernah buat entry pasal itu, pasti untung juga...



cik bulan:

agak-agak memang itu permainan dunia...

7 comments:

Peri PiA said...

YAAA Tepat sekali

Cesc Luzeza said...

permainan dunia..simple word...huhuhu

ksian dia ni kan..dlu seronok dpat kawin dgn org kaya..la ni kene tinggal mcm tu jerk..dgr2 semua harta pun takde tinggal.betul ke yer?

Uruchimaru @ kf said...

sayang beliau cantek!

En iLham said...

huhu
memang betul
org popular mmg jadik sambutan sentiasa
huhu

ardinihumaira said...

dia cantikla. hehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

abes manis sepah dibuang...
;)

Anonymous said...

Klau tak buat perangai tak akan jdi lagitu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)