May 25, 2010

HELIZA HELMI af5 | comel, cantik, kiut-miut sungguh!

fesyen pakai anak tudung macam ni pun aku dah try...he :)



semalam, dengan tiba-tiba terjumpa pages dia kat fb, pages heliza helmi. hari tu layan juga pages dia kat FS, tapi sejak kat fb ni tak rajin pula aku nak godek-godek. banyak kerja... tapi bila jumpa, terus layan... layan apa, layan gambar la. memang cantik comel kiut-miut la budak ni. nak aku cubit-cubit je pipi dia, nak aku pinjam-pinjam je mata dia. he...(saja menambahkan kesan hiperbola di sini.hehh)


dia ni graduan UMS, juga dalam bidang perguruan. tu yang aku respek sikit dia berbanding artis-artis lain. bertudung, itu pasti dah satu kegemaran aku jugak, macam yuna. dan style dia dress up, pun aku suka. mungkin selain dia comel, dia ni bertubuh kecil, jadi pakai apa pun comel.


(tiba je aku berangan nak jadi kurus macam dia. he.. hallo....akak, kalau kau kurus macam dia pun, kau takkan nya jadi comel macam tu. jadi sila jangan nak berangan dan perasan. perasaan takpe. ahha.)



apapun, nanti kita berkongsi profil dia ye.sekarang, kita layan gambar dulu..cuci mata...:)







okay..cukup-cukup... mari kita berkongsi profil pula. profil aku? he bukan, profil heliza helmi. tapi dalam next entry. agagaa.. geram tak? sabar ye... :) dah cecah lantai pun dah ni... :)


pesan cik bulan:
segala-galanya biarlah berpada-pada... :)


entry yang hampir-hampir buat aku hilang akal hari tu. tulis-tulis, tempek-tempek gambar, publish-publish, hilang tinggal separuh. nasib baik tak makan ladtop... he terpaksa tulis balik dan republish hari ini. (terpengaruh dengan penggunaan kata ganda hanis zalikha dalam entry mari terbang, tentang QI Destinasi Bajet, by Mas Traveller tu..:)

3 comments:

ashiro_31 said...

ALAHAI heliza memang cantik!!!!
same cam ci bulat pown cantik gak hehehehee...;)

soffya cik bulan said...

isk. cik bulat tu sape pulak...
hu, mmg da comel segalalah..:)

Unknown said...

mata dia bulat cam anime..
tp dia tak lokek utk senyum stp kali jumpa dia kat kmpus.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)