Apr 25, 2010

tips : fesyen bertudung gaya soffya...:)



okay.saya mahu kongsikan saja.saya memang gila fesyen bertudung, dan saya berani mencuba.tak kisah kalau buruk awalnya, tapi lepastu...rasa muka bulat ke, petak ke...tetap juga nak cuba.barulah saya tahu kan ia sesuai atau tidak dengan saya, kan?belum cuba belum tahu kata orang... :)



tapi, sekarang saya lebih selesa dengan fesyen tudung mix and match ni.inspirasi saya, tentu rina salleh.kamu pun kenal kan?tudung syria saya banyak juga, jadi nak lebih trendy, kita gabungkan dua jenis tudung iaitu anak tudung syria tu dengan selendang.





sekarang, saya dah punya anak tudung pelbagai warna...baru dapatkan semalam...oren, merah darah ikan,merah pekat, pepel terang dan lembut, koko, kuning, hijau 1 dan hijau 2.wah3....puas hati den.susah sangat nak cari...kan..rembat terus bila jumpa.



kalau pakai tempek macam ni camane?ngee...:D



p/s:tutorialnya..kemudian eh...:)

p/s/s:selamat berhujung minggu.....:)

7 comments:

Sheherazade said...

gaya menawan :)

sugar2 kapas strawberry said...

sy pon suke pkai shawl skang nih..
Hihi..npk gojes..hahaha

Hafiz Yusof said...

jual tudung soffya skali lah u

.::WaNiE::. said...

hang kiut

xleh dinafikan lagi

sangat takde kene mengena ngan entry?

ardinihumaira said...

lerhhh tekun dni godek2 entry ni rupanya tipsnya kemudian. hehehe.. gigit gak pia ni. cepat dni mau tengok :)


pssst.. ping tu kan. sign in GB then tengok kanan tu ado tulis ping blog, tekan ping ^_^

Nazz@Purple said...

meriah2..cam2 pesyen..semeriah hari raya..=)

Aleqzandra said...

pakai syria mmg best! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)