Jul 23, 2010

rock juga aku ni ye?

ini kisah zaman sekolah. tak lah berhingus, tapi sedikit berfungus. hakhak. suka pakai seluar ketat, kaki seluar besar, wow, macam minah rock.wakaka. tak adalah... ini geng bas sekolah je. mungkin juga sekawan tom-tom bak, tapi sedikit besar dari peserta sedia ada dalam rancangan aznil hj nawawi tu..



inilah peserta-peserta itu....

 
 yang peluk aku tu..kecheq, cun orannya. bff aku yang palingggggg aku sayang



 cuba tengok baju umie dan zuna...colour je lain..
kata nya sepupu, sampai baju pun nak sama. yak boktang.hakhakhakhak


ni masa habis tingkatan lima kot, lebih kurang 6 tahun yang lalu..mahu gelak guling-guling aku tengok gambar-gambar tu bila si JUE upload kat mukabuku. gila lawak betul lah...hakhak



Notabulan:
jangan zoom aku...tahulah aku cantik...wakaka

8 comments:

Miro Slav said...

yeah yeah..rock abis wa ckp sama lu...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku xzoom pon..
hahaha..
;)

diana said...

no komen..hehe..

Mayra Umaira said...

yunk, malu la tgk gmbor zaman dulu,,, tp i like... huhu...

soffya cik bulan said...

miro,
wakakaka...:P

soffya cik bulan said...

ceroi,
ala..kau mmg zoom kn?

soffya cik bulan said...

diana,
komen la...komen la..hakhak

soffya cik bulan said...

mayra,
hahahaha...releks der..

weh, ada blog dok kabo pung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)