Jul 23, 2010

kaki test

Semalam kan aku ada cakap pasal kaki test, hakhak. memang suka weh. nak buat macamana... dah dikurniakan sifat begitu...kan? tapi dalam banyak-banyak aku test, aku provoke last-last aku yang sakit hati sendiri.ngee... bukan apa, diri sendiri yang sensitif melebih.


eh kawan, ni pesanan, kalau kau jenis yang hati selembut salju macam aku, jangan ikut ini perangai eh, kecuali kau mampu tegak berdiri setegak tiang bendera kita tatkala nyanyian lagu negaraku, utuh dengan berlapang dada menerima cabaran, waima cabaran sekeras manapun... baru kau buat eh..karang tak pasal-pasal kau pula yang tarik muncung empat depa, menangis...hakhak


test market paling best dan menjadi ialah bila masa (sebenarnya aku serba salah nak cakap kat dia time tu, sebab yang ditest ni adalah kisah benar. bukan olok-olok, tapi masa tu kami ni tak series mana pun berdua)


S: awak, entahlah nak cakap macam mana, tapi ada orang tu,dia nak kahwin dengan saya..
M:(senyum dan tambahkan perhatian. cool)



S: (ohh, cool ye?tak hairan ye?) erm, saya pun tak tahu... tiba je dia nampak saya, dia bagitahu kak *** nak kenal dan nak nikah sebelum bulan 10...dia cakap, pertama kali tengok saya...dia cakap..."inilah calon isteri aku..." | kau begitu sempurna --"

M:(dia dah cuak. tingkatkan lagi pemerhatian...pedengaran, tapi muka cool lagi...he)


S: bla, bla, dan bla...
M: (makin cuak tapi tetap cool)


malamnya... dia telah meminta no telefon si budak lelaki tersebut. hakhak. dia dah terasa tergugat...

S: nak buat apa...?
M:ala...saja nak sembang-sembang, nak cakap...oi, aku ni boyfriend dia hidup lagi tau... tunggu lah aku mati-mati dulu ke. lepas tu kau nak ngorat pun, kau ngorat la..


gelak aku dibuatnya...tapi dalam hati suka, yess, test market menjadi!hakhak. itulah dia encik M...apa-apapun cool je. marah ke, bergelora ke..cuma satu, jangan bagi fikirannya terganggu. mahu tak lalu makan dan tak sedap badan. memang kasihan.


Notabulan:
Aku tak buat kan lagi summary soalan entry itu..."inilah calon isteri aku..." | kau begitu sempurna --"

4 comments:

Sheherazade said...

hak2...cool la

En M,cepat2 la tgu apa lagi :P

diraja22 said...

baik punya..

soffya cik bulan said...

peri pia,
hu..dia mmg cool.
cool bersebab :P

soffya cik bulan said...

diraja22,
hu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)