Jul 15, 2010

Mengada-ngada

sebab tahan marah dan sedih, sakit dada malam tu... geram sebenarnya, sebab mula-mula kena marah, sedih. lepas tu, rasa marah pula pada orang yang marah. hakhak. esokkannya....


M: awak sakit lagi ke dada tu...
S: sikit je...

M: sakit yang macam mana...tak boleh nak bernafas ke macam mana...
S: tak, rasa macam berat je bila nak bernafas... macam ada beban kat dada ni...

M: teruk ke tak ni?
S: tak dah..tahan dah...

M: kalau teruk lagi, saya cuti petang ni, bawa awak pergi klinik, tapi kalau okay dah,tak payahlah...
S: (dapat idea) adoii, tiba-tiba sakit pulak dada ni.. sakit sangat...mencucuk-cucuk dada ni ha wak...

M:(gelak) tadi dah elok. mengada-ngada eh..?
S: (gelak juga). tak adalah..tadi kurang sikit, macam awak juga cakaplah, sakit mana boleh nak rancang, ada orang elok je, lepas tu tiba-tiba mati, tu macam mana? kan?sama lah ni...

M:malas layan, mengada-ngada.
S: (teruskan ayat mengada-ngada...hakhak)



Notabulan:
Mengada-ngada itu perlu. kalau dia tak nak layan kita, nak layan siapa lagi?mulalah nak fikir nak layan ramai-ramai, kan?hu...

20 comments:

.::WaNiE::. said...

weeeeeeee

comel kamu mengada2

hikhikhik

Aliesya♥Amani said...

selalunye mngeda-ngada mcm tue ng boipren...hehehe...
mengade-ngade tue kan manje...kan2??

n@m@n said...

mengada-adakan cerita ye? hoho

Entri terbaru chekgu

nak header percuma tak?

ijat_asni said...

sometimes, mengada-ngada nie ade kebaikan gak kot..
btol x ?
hee

sugar2 kapas strawberry said...

aha..best kot ngada2.kekekekeke

tpkdg2 bila terlampau ngada2 rasa annoyed la plk

velasrizal said...

skali skala xpe la, klo slalu myampah lak nti..

Jersi Baru Manchester United Musim 2010/2011

ken said...

haha.. mengada ngada =P

ayaa alyy said...

mmg tersgttt lh perlu mengada-ngada tuh. sokong. heee ;)

ardinihumaira said...

dni pun ngada2 juga...

hik3

Peri PiA said...

memang perlu..hak2

soffya cik bulan said...

wanie:
ngee..comel mcm kamu.hakhak

soffya cik bulan said...

aliesya:
he..mnja ngada2..

soffya cik bulan said...

naman;
ahh, mmngada2kn..teruk btl

soffya cik bulan said...

ijat,
ye..somtimes je

soffya cik bulan said...

sugar2,
ye..jgn melampau.nnti susah

soffya cik bulan said...

ken;
aah.benci.

soffya cik bulan said...

velasrizal,
he..betul2

soffya cik bulan said...

ayaa,
ngee...perlu dan mesti.hakhak

soffya cik bulan said...

dini,
ye prmpn msti mcm tu.hakhak

soffya cik bulan said...

peri pia,'
ye...dh tk dp ngda2 ngn k.long sgt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)