Jan 18, 2011

Dato' SITI NURHALIZA tak buang semualah!



belek punya belek jumpa gambar ni. jelas sudah.

[sumber gambar: paradigmastudio]


orait, terima kasih untuk yang memperjelaskan saya bahawa pada malam AJL 25 itu siti tidak membuang semua tudungnya, tetapi masih berserkup. berserkup macam mana? kata dini, ada sehelai kain hitam yang dipakai pada rambut, dan ia kelihatan seperti rambut.


ye, baru saya perasan perkara itu, terima kasih juga buat linda ismail dan kak ummi amnaamzar untuk jawapan yang diberikan. btw, entry semalam pendapat saya, saya alurkan dari pandangan mata dan tafsiran akal, kerana terlalu teruja minatkan siti dan berkira-kira apakah benar apa yang saya lihat.


bukan membuka aib, tetapi memberi pendapat sendiri dan jugak pertanyaan. maaf ye.

 

9 comments:

y u y u Z u l a i k h a said...

heheeh... ye la.. kadang tak perasan kann.. lebih kurang warne nye ngan rambut.. lagipun, serkup tu agak kebelakang,

A.S.T.I.N.A said...

Sian Dato` kan? tak habis2 salah beliau kita nampak.. sob sob T_T

ardinihumaira said...

sekali pandang memang ingat dia bukak semua. hehe. dni pun berdebar tengok malam tu. tapi bila perhatikan betul2 masa dia tengah menari pusing2... nampak macam serkup.. lega rasanya ;)

Ummi AmnaAmzar said...

bulan: akak bgtau jer..bukan marah..harap2 bulan xtersinggung ngn akak ye...

yats said...

ingat kan buang ape (masa lom baca ingat buang lemak T_T huhhuh..) sebab tetibe kurus. ;P. Akak pun minat gak ct. tapi minat biasa2 je..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

jgn cepat melatah...

Peri PiA said...

untung ramai orang sayang

ain itu mata. =) said...

hi! :) tumpang komen. pd pendapat saya,tak perlulah tutup sanggul siti tu kita panggil tudung. sedang konsep tudung itu sendiri perlu menutup aurat,yakni rambut,leher dan telinga,dada dan tidak nipis. oleh kerana tutup sanggul siti yg macam idup mati segan tak mahu tu,kita tuka nama lain. jadik tutup sanggul. tak payah panggil tudung pon okey. nti menimbulkan kekeliruan org bkn islam dalam takrifan tudung yg sebenar. wassalam :)

nasarudin said...

aah la ain..tp cuma serkup jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)