Jan 17, 2011

Dato' SITI NURHALIZA dah buang semua?






ternganga kejap tengok penampilan siti malam AJL 25 hari tu. memang cun habis. macam anak dara gitu. memang terimbas balik zaman mula-mula siti keluar dulu. zaman keayuan masa berdendang lagu cindai. wahh, memang nostalgia. dan nostalgia itu kembali semalam.


dia menari dan bersilat bagai. memang lincah. dengan gerak tarinya yang ayu semacam dan rambutnya yang panjang mengurai. cantik memang cantik. tapi rasa macam lain sikit penampilan malam tu... ohh ye, dato' siti dah buang tudung terus ek?


selalunya siti kan dia tak bukak semua, ada jugaklah something macam tudung atas kepala tu... tapi malam tu memang takde terus. dia memang dah tak bertudung sepenuhnya ek? atau pia je yang ketinggalan nihh?







ni siti pakai lagi serkup tu

[sumber gambar: paradigmastudio]


urm, tapi kan, lebih baik je siti bukak aje, kalau rasa tak ikhlas nak pakai, dari mempermain-mainkan macam tu kan. bagi aku lah. even aku ni peminat no 1 siti, tapi bagi fikiran aku, kalau dah tinggal serkup macam tu aje, lebih baik tidak memakainya terus. melainkan siti memang berniat sebenar-benarnya nak bertudung.... bukan sebab lain-lain, tapi kerana Allah.


insyaAllah, berdoa akan tiba masa itu secepat mungkin...

17 comments:

nanad said...

alahai siti..nasib baik fesyen 'tudung' siti tak jadi ikutan remaja sekarang..

ardinihumaira said...

siti tutup la pia... perhatikan betul-betul...
belakang tu serkup jenis panjang juga warna hitam. bukan rambut dia ^__^

~aSHa~ said...

akak setuju dgn pendapat cik soffya

eT said...

xder beza pon dia pakai serkup ngan tak...
sama jek dedua...
lain la kalo betul2 nk berubah...

Miss Mirror a.k.a Sam said...

tak la... kat belakang kepala tu ada lg selendang (yg warna hitam tu bukan rambut tp selendang)...

.::WaNiE::. said...

entah

tak tau

huhuhu

bact said...

jgn dedah aib org..
itu lg teruk sebenarnya..

maaf :))

4umyfans said...

siti memang cun....
tapi alangkah lebih cun kalau siti teruskan penampilan bertudung....

teman jua meminati siti nurhaliza sebenarnya.

Uchi kay-f @hmad said...

dulu minat no.1*no.1 taw*

tapi skrg klu suh rank 1- 10 blm tentu ade name tok ti nie...hu3

A.S.T.I.N.A said...

suka lagu siti...
tp x tgk pun ajl mlm tu...

ch!natsu said...

yup setuju dengan kamu..

Ummi AmnaAmzar said...

yg baju biru tu..ms tu ct pakai ade kain hitam tutup rambut dia..bukan rambut..sepandang mata akak laa..akak pun xsuke dia pakai camtu..wpun akak ni peminat dia gak

linda ismail said...

masa mula mula tgk pun pk macam per yg kak pia pk kan. tp, bila tgk btl btl,dia juz pakai aksesori sket kat rambut tuh, then dia tutup ngan kain yg belakang tuh. tak tau lah nak cakap stail ap =.= huhu

pEmiLik 3women collection said...

dia mmg cantik...jom doakan dia erk...itu lagi bagus :)

optionshif3 said...

memang dulu den minat gila dekat dia nie...terkonang zaman dolo-dolo...

Anonymous said...

pelik betol la aku dengan siti nie...
dulu oke je pakai tudung...
lepas tu slow-slow bukak sikit-sikit...
last-last sebunjut je tutup rambut...
aku menyampah betol orang dok pakai tudung macam nie... even pakai selendang nampak rambut pun aku nyampah.. macam mak-mak datin tuh.. T___T... ahaha

AzRin Kamaludin said...

mula2 dia kuar terkejut jgk..
igt dh tak pkai tudung lagi..
rupanya tak la..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)