Jan 23, 2011

TIPS untuk elak orang tahu anda sedang MENANGIS :'(

 awak lihat saya seperti gelak, tapi sebenarnya saya sedang menangis :'(


ini bukan cara biasa, yang selalu orang buat, konon-konon mata masuk habuk ke, ada bulu mata jatuh dalam mata ke, sebab tu mata berair, ohh bukan. ini cara lain T____T


okeh, perempuan kan adalah makhluk tuhan yang sangat sensitif. oleh sebab itu, perempuan dan air mata memang sinonim. kalau lelaki, agak antonim (ayat cikgu bahasa melayu. cess). dah suka sangat menangis kan, kadang-kadang tak kira tempat, maka kadang-kadang ehhh, macam mana nak cover nihhhh? adoiii. apesal kau keluar air mata oiiii???


ini saya lah kan.... jenis orang yang boleh keluar air mata bila-bila masa aje. komang-komang pun mata berkaca-kaca gitu. sebak lah sangat.... padahal benda remeh-temeh amat dan kadang-kadang rasa nak lempang diri sendiri bila air mata keluar tanpa terduga. citt, memang tak rock langsung.
 

bila dah menggelabah, iyelah, tetiba je keluar depan kawan ke, bf ke, bila nak cover... cara yang paling suka nak buat ialah,  menguap, besar-besar. tapi tutup mulutlah. senonoh sikit. tapi mata bagi orang tu nampak yang mata berair masa menguap tu. kalau orang tu cakap ohh besarnya menguap, dah mengantuk ke, awal lagi ke apa ke, tak apa, jawab je, aah, tiba je nak menguap pulak. setan banyak sangat kot. har har har.


orang tak perasan wehh. bijak tak? =)


psst...
next tips... coming soonnn...T__^

3 comments:

kiwi said...

kalu marah smpi nak nangis cane nak cover? kiwi selalu ni. nak marah orang xreti. so tahan smp berair mata. huhu

A.S.T.I.N.A said...

Ok2 tips yang berguna...

Betul! women`s best fren, tears...

armouris said...

lagi info tentang menangis di SIHAT SELALU - Kenapa Perempuan Lebih Banyak Menangis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)