Dec 14, 2010

cut tari dah mengakui video seks itu miliknya, tetapi ariel pulak menafikan. aik???

 ini ariel dan luna maya. bukan cut tari


ini cut tari


"Saya tetap konsisten dengan pendirian saya bahawa yang ada dalam video tersebut adalah saya. Tetapi, Ariel tetap mengaku bahawa yang ada dalam video tersebut bukan dirinya," kata Cut Tari.


tapi Ariel bertegas menafikan, yang dalam video itu bukan dirinya. aik, pelik. sorang mengaku, sorang tak pulak? kalau bukan, kenapa mengaku? kalau ye, kenapa sorang je mengaku. hehh, kalau nak baca lebih, klik sini. 


cakap tahibulan:
hehh, sibuk jer dia tuhh....=P

6 comments:

princeduyong said...

kat sini boleh la nafikan....kat sana nanti...tapi pintu taubat tetap terbuka...

NuR 'aQiLaH said...

erk. lom abes ke kes ni? huhu

ohh cik bulan komen blog cheq.
sgt terharu -_-"

xde tips pape pon.
bw je yayang..
pasal nuff tu x bape phm sgt jugak.
bia kan jer org men kelik kelik. HAHA

MiZi said...

bia saya la yang ngaku senang.. hahaha

http://contengcorner.blogspot.com/2010/12/unfollow-blog2-yang-sombong.html

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

pening2...
merapu2 la...

.::WaNiE::. said...

grrr saja nak kasik hangat hangat lagi si cut tari ni

cuttttt


huhhu

soffya, wani kt shah alam. tp kalau senang2 boleh je pegi lepak sama2 hikhik

sw33tdarling.com said...

ilusi cut tari jer kot.... :P

Jom Join Give Away PILIH THEME BLOG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)