Jul 19, 2010

Gajah dan Semut

[Gajah]


ke


[semut?]




encik M selalu cakap macam tu...


"orang takkan nampak apa yang banyak kita buat untuk dia...
tapi satu je yang kita tak buat untuk dia, orang akan nampak"


itulah manusia...



Notabulan:
Jadi sekarang kau pilih, kau nak nampak gajah dulu ke semut?
Nak nampak yang satu ke seribu?

9 comments:

ked :) said...

yaa,,fitrah manusia mmg macam tue :D

cuba ni virus datang menyerang

ardinihumaira said...

kadang2 kita pun cemtu gak pia.. opsss... hehe...



p/s: pia.. tenet dni lambat load.. susah nak tinggal komen.. kalau pop up window senang sikit..

Dean said...

huhu...so moral of the story..buat baik berpada2...;p

ayaa alyy said...

sokong ! :)

LiFe KaMi said...

nak dihuraikan lg, 10 kali kita buat baik, org tak ingat, tapi kalau 1 kali buat silap sampai bila2 duk ungkit..

.::WaNiE::. said...

yelah begitulah lumrah nye

Belleza~ said...

yela kak soffya.mmg betul.huhu.br sdr kesilapan diri.cewah

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sokong kenyataan tue...
;)

Uruchimaru @ kf said...

emmm jadi? tepuk dada tnye hati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)