Jul 20, 2010

mengarut

bukan mencarut.


kadang-kadang perasaan ni berbohong dengan diri sendiri, kadang-kadanglah. kadang-kadang, perasaan ni membenarkan, hingga adakalanya ia sama dengan perasaan orang lain, perasaan dia, perasaan kau. kadang-kadanglah.


yang kadang-kadang ini, bila kita nak huraikan, tak boleh nak faham...suratan ke, kebetulan ke. aku, pelik. eh, tak tak, bukan pelik tapi jelik, bila...


dulu, aku pernah merasakan ini. aku nafikan. aku tak mahu mengiyakan. tak mahu fikir bukan-bukan, tapi bila ia tetap sama, dan dia, mereka pun sama, merasakan benda ni, dan bila ni benar-benar terjadi, ia bukan lagi kebetulan, kan? bukankah itu memang hakikat?


ye, maaf,kau tak faham,
memang aku sedang mengarut sekarang, tapi bukan mencarut.


kecelaruan emosi, fikiran mula kembali...mungkin sebab tadi wanie gosip aku dengan shafie.hakhak. baca ni, gosip wanie lagi panas dari gosip dalam melodi. hakhak

Cari Jodoh.

(dengan tagline, ini bukan kisah wali band)




Notabulan:
Encik M dah tidur, jadi sesi mengarut tak boleh diteruskan besama teman sejawat seperti biasa.hehh.

5 comments:

waveX said...

pagi2 buta pun nk mengarut ke??
huhu

dak eina (◕‿◕) said...

pening kejap bce entry nie..mencarut, mengarut..mengantuk kan?? pegi tido..hihi

Belleza~ said...

su ske cara mintk no telefon tu.sgt lah comel.hahaha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

wanie...
dah pandai tekan org eh???
dah lame ko xkene tekan kan???
hahaha..
;)

Uruchimaru @ kf said...

luahan perasaan lah ni ..hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)