Apr 1, 2010

evolusi KL drift 2



kadang-kadang update, saya agak cepat. macam fast and furious.kadang-kadang update saya agak lambat, macam kura-kura sakit sebelah kaki.tengok cerita ni dah ahad lepas tapi hari ni baru nak ulas.bak kata orang, cerita dah basi lah bai...tapi ada aku kesah?hehh




okay-okay, belum basi sebab saya perhangatkan balik semalam.actually, my memory card tidak dapat berfungsi dengan baik.tak boleh transfer gambar.nak bluetooth pun tak dapat.entah kenapa.sebab tu banyak entry tak boleh nak post.unpublish.nak-nak entry kerana sepasang sepatu putih...okay, cerita banyak-banyak bukan boleh masuk bersamamu pun kan...(intro agak meleleh sebab pagi-pagi morning.ku nak beritahu satu.semalam ku tidur awal.jam 10.pertama dalam sejarah.dan ku bangun awal pagi tadi..he)





berbalik kepada cerita (gaya pengacara nona) evolusi KL drift 2 memang tak mengecewakan.beli tiket pun terasa tak rugi.biarpun ia taklah sebest adnan sempit, tapi...bagi saya memang BEST. two thumbs up!kenapa dia best? ha tu yang kita nak tahu tu.jom!






1.pelakon-pelakon yang cukup syarat dan kelayakan




saya rasa tu yang pertama sebab mata saya melekat je kot?saya minat gila dengan scha, aaron, saheizy, farid kamil dan remy ishak.pendek kata semua minat kecuali mangkuk man yang jadi hero tu.tak boleh blah la...tapi tak apa, sebab dia hero pun bukanlah teruk sangat kan, jadi ignore saja kata hati.skema badak dia tu tetap ada...tapi hero punya pasal, layann...





2.adegan drift yang best.sampai kaki pun terasa bergegar woo....


(tempek jelah gambar ni)

yelah, tengok kat panggung memang terasa. hehh :D





3.aksi ganas, memang ganas



time part ni, saya banyak terlepas sebab tutup mata.minta maaflah, saya ni hati basah (bukan hati kering).tak boleh tengok yang ganas-ganas sangat tu.terasa sakit diri sendiri dan naik bulu roma (bulu roma je okay?)so, saya tutupkan jelah mata dan dengar suara scha meraung kesakitan.lepastu samsul datang merayu...eii, kesian gila dengar.


p/s:saya kalau tengok cerita, memang feeling habis.hehh :D



...pemilihan scha dalam cerita ni memang tepat...



4.aksi romantik,memang romantik
(tapi kelakar weyy.satu panggung gelak.ku pun terkekek-kekek)

scha:aku tahu lah aku teruk zack, tapi kau takyah r cakap aku camtu. (suara ala-ala jantan sikitkan) aku tak nak kehilangan kau zack...(sambil menangis.comot gila)



lepastu kamu bayangkanlah apa yang terjadi.sempat lagi tu, dalam sesak-sesak, nazak-nazak nak kena hempuk bagai tu, time tu juga lah nak jiwang karat.kelakar pula tu tengok si samsul.scha? ohh tetap sempoi.tu yang saya suka, dia agak jantan dan tak kisah nampak comot macam tu.gambar tak ada lah pula...





5.cukup-cukuplah.yang lain, ku tak reti dah nk komen.kalau cerita semua, nanti tak laku lah tiket.kamu sila tengok sendiri di pawagam yang berdekatan (pesana penaja)



saya enjoy cerita tu dari awal sampai akhir.tapi yang disebelah, tidur sekejap tengok sekejap.huhu.lantak kau lah...yang penting, saya nak tengok scha dan aaron sampai puas.:) setakat ni tak nampak sangat lah kekurangan yang besar.mungkin sebab saya ni tak pandai nak mengkritik kot.nak puas hati, sila layan sendiri...okay?






p/s:yang ku suka, tak semestinya kamu suka.setiap manusia punya citarasa dan pendapat sendiri.jadi, nyatakanlah...ku terima.(o.0)

p/s/s:ada sesiapa nak belanja tiket tengok kali kedua?hehhh :p

9 comments:

johnlabu said...

layan ek cite nie...?xtgk lg... :)

MYREFLECTION said...

ala..xtgk lg...

minat sgtt kat aaron aziz..

Sheherazade said...

yang ku suka, tak semestinya kamu suka.setiap manusia punya citarasa dan pendapat sendiri.jadi, nyatakanlah...ku terima.(o.0)-ku suka ini,xper kita bincang hari tu.saling hormat minat,akn jd lebih indah :)

CameronSweetHomestay said...

best ke ceter ni??????

lom ada masa lg nak layan..sibuk kat sekolah..ahkssss

soffya cik bulan said...

johnlabu,
layan gek :)

soffya cik bulan said...

nabila,
smelah kite :)

soffya cik bulan said...

shafie,
hehe...kn, x smp hati kan..

soffya cik bulan said...

peri pia,
betul tu tayam

soffya cik bulan said...

INMP,
hehe...bulihlahhhh kann sedap le jgak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)