Apr 8, 2010

cikgu hot 2010...!!!!

hu...bukan saya okay.betulkan kefahaman kamu.jika saya hot, maka ramailah yang hotter-hotter di luar sana yang naik hot.ini pun hot ke....???hohoho.saya gelak tak nampak gigi.





kat sekolah saya ada halimah jongang.jangan marah okay.entry ni bukan nak menyindir.tapi itulah kenyataan...kawan saya, kan ia seiras shira iskandar.budak-budak sekolah kenal dia macam tu lah..halimah jongang.





murid 1:cikgu..cikgu macam halimah jongang lah!


murid 2:cikgu...kawan cikgu yang macam halimah jongang tu cantik, kan..??



murid 3:cikgu,cikgu adik beradik ke dengan halimah jongang tu...??



apa jongang-jongang?hu...itulah murid-murid sekarang.tegur saja...kan?pembetulan fakta.kawan saya tidak jongang okay.malah lebih cantik dari shira iskandar.ye, i dare to admit this...sebab, memang kenyataan pun.dia slim macam model, sweet dan pandai bergaya.





sebab tu..student gelarkan dia..cikgu hot!hoho....dia pun pakai lense kelabu, maka budak-budak lagi lah kata dia hot.siapa dia...??tengok sini...kalau kamu tak nampak persamaan dia dengan shira iskandar tapi dia lebih cantik, tak lama dah tu, tak sampai tiga kali jumaat lagi lah tu..hoho.mungkin sebab dia bertudung dan halimah tak..tapi saya sertakan sekali gambar halimah bertudung ye.layannn...




...dua-dua kawanku yang HOT...
cara budak sebut hot tu kan, mak aihhh boleh bawa konotasi makna...




ini ketika dia bertunang hari tu, persis sang puteri..kan?
kirim salam lah akt shira iskandar tu..huhu



ku sungguh pucat sekali, kan?
konon-konon penat menguruskan majlis lah tu..hoho






dengan tunangannya...khairul.


kawan cikgu:urm, awk pergilah minta dengan cikgu zaramila.kan dia cikgu kelas awak..
murid:malulah cikgu..
kawan cikgu:kenapanya..??
murid:yelah..dia kan dah berpunya...


hahahahhahaha.
apakah ini...?




p/s:marah tak cikgu mila baca ni..tak kan?kejap lagi, jenuh lah nak accpted kat fb ni friend request.hu...


p/s/s:dia BFF saya...tolong jaga keharmonian persahabatan saya dengan dia.entry ni pun untuk appreciated dia dan mengenalkan dia kepada kamu semua,insan yang selalu bersama-sama saya...itu sahaja...:)


p/s/s/s:trafik jatuh teruk semalam.sebab....tak ada kesempatan blogwalking.hu...saya minta maaf kawan...:).saya nak tempek kat sini analitik tu, tapi windows 7 memang betuil-betul buat saya pening, nak paste gambar tak boleh.boleh tolong saya, tak?tak reti...mahu nangis.pertama kali dalam sejarah saya dapat trafik lebih 200.hari sebelum tu biasa-biasa je tak sampai 100 pun, tapi4hb jadi 151 dan 5 hb jadi 212.hehh.gila suka...:D

13 comments:

Sheherazade said...

chop dulu hihi

Sheherazade said...

kamu n BFF mu same2 hot ok :)

.::WaNiE::. said...

cantik :)

ok la wani xpenah reached 200pun

soffya cik bulan said...

peri pia,
huu..chop dlu.heehh


hot kah???wah3...

soffya cik bulan said...

wanie,
:)

he...sekali tu je wani..pastu melonjak jatuh gedebuk.woo

mama affan said...

hot..hot..mmg hot..huhu..

Mat Sentap said...

oky..dua2 hot...
tp sy lebih hot...!!
hehehe..=)

soffya cik bulan said...

fikaryna,
hott..lama2 pecah lah blog ni sis, sebab terlalu hot.kah3

soffya cik bulan said...

nurul hawa,
ye...betul tu.ngee..:)

- said...

wow~ hot! panas~ :p

Cik Akma said...

hot dan manisss jeee =)

soffya cik bulan said...

cikgadis,
he..:D

cik arnab said...

hehe.. memang btul2 hot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)