Jan 30, 2011

HELIZA Helmi, FATIN Liyana dan HANA Tajima: 3 wanita terPOPULAR minggu lepas

 keyword minggu lepas



iii. hana tajima

apa yang korang cari ek? tapi kalau merujuk ketiga-tiga personaliti tu, rasanya mesti cari pasal fesyen bertudung, ye dak? ataupun fesyen untuk orang-orang bertudung. tapi antara ketiga-tiganya, hana tajima, adalah individu yang belum pernah aku coretkan apa-apa pasal dia kat blog, tetapi saban hari ada je keyword dia melekat kat blog. ada sesiapa bulih perjelaskan?


ohh ye, buat yang kalau tak kenal, heliza helmi adalah penyanyi yang aku kagumi dan selalu aku stalk pasal fesyen tudung dia dan tulis kat blog nihh. ada pendidikan dalam jurusan keguruan tetapi memilih untuk menjadi CEO di syarikatnya sendiri.


fatin liyana pulak adalah awek dan personaliti bermutu tinggi bagi aku. eceh. semua pasal dia sempurna bagi aku dan aku hormati dia. bagi aku dia ni boleh jadi idol. hana tajima pulak fesyen designer dari indon right? pernah ada koborasi dengan yuna dalam bab fesyen-fesyen nihhh, tapi yang tu aku tak berapa tahu sangat....


apapun, heliza helmi dan fatin liyana adalah orang yang paling banyak aku tulis tentangnya kat blog nihhhh.... bolehlah chek kat side bar tu kalau rajin T____T


Pssst...
nak calonkan fatin untuk anugerah bintang popular boleh tak? =,=

8 comments:

liya alia said...

dowang memang cun..
pandai begaya even pakai tdung... :)

Unknown said...

semua popular hbis tu~

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

semua gadis melayu...
hehehe..

A.s.t.i.n.a said...

ketiga2nya ada keistimewaan masing2... cantik fatin..

nurulfaridah said...

cantiknya sume ^^

Anonymous said...

fatin tu saper iye? klu rina salleh i kenallah ngee ngee...<---aci ke ni..

Sheherazade said...

wow,mempesonakan

fesyen hana tajima,suke2!!

Anonymous said...

sis, hana tajima bukan dari indon, tapi london lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)