Jun 24, 2010

berjalan-jalan melihat haiwan. cantik kan proton city?

 [firstly, apapun gambar sendiri itu wajib. sebab ini blog soffya cik bulan bukan blog proton city.he]




 [dan inilah si dia proton city...]




[ini...tuan punya blog lagi. kenapa berbaju kurung? sebab hari ini mood aku sopan sikit...hehh]



lihat tu, memang cantik proton city, kan?
siapa kenal proton city? siapa tahu proton city sila tunjukkan bulu hidung, sekarang! kalau budak-budak UPSI sah, ia memang tidak asing lagi. kalau empat tahun tak pernah sampai sini, sila angkat beg balik kampung la bai. malah, ia sangat tidak asing buat pasangan yang bercouple. yelah, kat sini boleh jogging...boleh berkelah...boleh lepak-lepak.



ohh, jangan takut, aksi pelik tapi benar tidak diizinkan ye sebab sini kawasan yang diawasi. pernah juga aku dengar ada yang kena cekup sebab buat hal kan, tapi tak banyak lah sejak ia diawasi tu.... okay, since aku dah duduk tanjung malim ni empat tahun, engkau tahu tak berapa kali je aku pernah sampai sini? masa aku ada teman tapi mesra dulu, pernah lah datang kerap-kerap, ada orang nak bawa. tapi bila dah tak ada, siapa nak bawa, kan?ngee...


[selingan... gambar aku lagi...]



[dan lagi...hak hak]




tapi semalam, aku pergi lagi. tapi kali ni dengan teman baru yang memang sah bukan orang tanjung malim.  


jadi, soalannya, siapakah teman baru itu? 



eleh, macam kau tak tahu kan.... dah banyak kali cerita sebelum ni pun. ngee...kau tengok gambar, tak best langsung pergi dengan orang yang tak suka bergambar. nak suruh ambil gambar pun aku jadi segan semacam. jadi, aku ambil gambar sendiri bila dia buat hal sendiri (hal apa kau tahu, hal duduk atas batu macam ibrahim pendek dalam pendekar bujang lapuk duduk atas kerusi, konon-konon jadi pakwe eni, lepas tu berlakon watak tu..ayati tu..gaya itu...hak hak hak, terbahak-bahak aku gelak weh.. rasa nak lempang laju-laju je budak tu... gambar dia? ada.. aku tangkap shot tu tapi nanti aku kongsi. gerenti kalau kau tengok, boleh gelak sampai muntah. hak hak)




cik bulan:

kau tahu kenapa aku gelak hak hak sekarang? sebab dia pun gelak macam tu dan aku selalu ajuk dia...berjangkitlah bai.... like hubby, like wifey lah kan. opss, terlebih sudah! ngee...ye, dia memang minat p.ramlee tak ingat...

itu salah satu gaya tudung heliza. dia pakai senget pada bahagian anak tudung yang kedua. nanti aku cerita lanjut... (aku malu nak buat tutorial la....maaf..)

14 comments:

Sheherazade said...

nge~,kenangan ku dan hubby first time blk kg dia lalu jln ni..mmg indah :)

myQza said...

jauh sgt proton city tu x nampak

Anonymous said...

ingatkan proton city itu sejenis kenderaan huhuhu......

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

proton city???
aku pernah lalu jew kat highway...
xpernah singgah pon...
;)

deqyalalink in-situ said...

proton city yang kat perak tuh ehh..x nah p tapi mcm lawaa jee heheuheue

sugar2 kapas strawberry said...

tercari2 kete proton ke hape ke..

rupa2ny nama tempat.aiseyyy.ahhahaha

KE said...

Haha.. topic yang mengelirukan. ingat kan proton kuarkan keta baru lagi. proton city

lupa lak proton city kat perak. baru nak tengok adakah proton city berupa honda city. huhuhu

soffya cik bulan said...

peri pia,
hehe...indah kan?

soffya cik bulan said...

si tedi,
jauh, nnti kite shoot dekat2 k

soffya cik bulan said...

kf,
bkn mcm honda city yep he

soffya cik bulan said...

ceroi,
lalu je?rugi tk bergmbar. cantik.

soffya cik bulan said...

deqyalalink,
he... iyep cyg

soffya cik bulan said...

SSKS,
haha. mmg kelirulh kn...

soffya cik bulan said...

adam,
he... adik bradik lettew.he

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)