Jun 8, 2010

tiga burfered earnings dari nuffnang. macamana boleh tak sedar eh?



Bagaikan orang mengantuk disorongkan bantal, teruja tak terkata. Bukan apa, dah lama sangat tunggu bila lah nak dapat burfered earning (BE) tu dan tertanya-tanya, apa kebendanya BE tu yang orang duk tayang-tayang, heboh-heboh, nak-nak ?



(tak tahu apa pun, tapi sebab orang nak, aku nak juga...yang aku rasa, mesti best kalau dapat sebab pergi blog dia tu, duk tayang BE, pergi blos sana pun sama. dan ada yang merayu-rayu dengan encik nuff untuk dapatkan BE itu). tapi apakah sebenarnya engkau, wahai BE?



Aku tak sedar bila masa ia ada, sebab dah berapa lama tak buka akaun nuffnang dengan kerap. Biasa, aku akan buka dari masa ke masa setiap hati untuk tengok analitik dan keyword, tapi hanya periksa earning tu tiap hari Isnin biasanya. Minggu lepas dan minggu ni pula tak dapat berblog seperti biasa, jadi tak dapat nak chek sangat nuffnang ni. Buat yang penting saja, tengok analitik dan keyword.



Tapi beberapa hari lepas rasa nak chek dan nampak ada tiga burfered earning. Itu petanda yang baikkah? Dah lima bulan rasanya aku bela BE, baru dapat tiga-tiga tu... aku bersyukur sangat-sangat walaupun tak banyak lagi. Aku harap ia terus bertambah dari masa ke masa.



kalian,
apa itu sebenarnya BE? kriteria apakah yang kita perlu ada untuk dapat BE?
ia bertambah dari masa ke masa ke?
ada apa-apa kena buat tak untuk maintain BE tu kat blog kita?




cik bulan:

masih blur... walaupun dah lama belajar tentang BE. tak faham ikut BI, aku translatekan ikut BM, tapi masih tak berapa faham...:)
sila tolong ye...:)

3 comments:

Sheherazade said...

tahniah sayang,ku nak juge uhuhu

xfhm pon :P

.::WaNiE::. said...

oh BE mencantikkan akaun NN ku ahahha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku pon xberape paham...
hehehe...
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)