Apr 20, 2010

ye, soffya memang menarik.terima kasih kerana mengakui itu :)




eh, bukan.bukan soffya.tapi soffya86.blogspot.hu...dan pengakuan itu dibuat dengan tulus ikhlasnya oleh cik suraiza jadi kamu semua jangan marah eh? T_T. nak tengok pengakuannya, boleh klik di sini tanpa ragu dan segan.





tapi...nak ambil award kena jawab dulu soalan ujian.jadi, jawab je la...:) Soalan-soalannya adalah seperti yang berikut:




1. Apa yang anda akan buat bila anda tahu kawan anda tikam belakang anda?

pernah kena pun.pendam dulu..then, bila rasa dah plan siap-siap dan mampu untuk fight, apa lagi...kita bongkarlah!apa, kau ingat kau tu bagus sangat, kau tu cun sangat nak tikam-tikam aku.karang aku bagi makan lompat tikam baru tahu.hehh :P




2. 6 orang dihati anda?

yang berenam itu tentulah bukan enam jahanam.hehe.mereka ialah....emak, makcik, atok, abang, adik dan dia.dia tu siapa?entah....kosong sekarang kedudukan itu... :)





3. Anda rasa anda kacak comel?

ohh sudah pasti.saya sedikit kacak dari encik mangkuk.(ada juga dia kat sini.hehhh)




4. Single or taken?

sudah tentu single.kalau taken, saya dah duduk berdating jam ni.




5. Blog yang mana anda suka?

blog yang boleh buat saya sengih je bila membaca dan tak guna bahasa pelik-pelik dan tak menyimpang dari bahasa melayu dengan keterlaluan.




6. Adakah bilik anda kemas setiap hari?

wakaka.mestilah (ish, sila jangan percaya)





7. Lagu yang terakhir anda dengar?

lagu-lagu Ella...sebab baru dapat mtv karaoke beli kat kampung medan ahad lepas. wehh, lima ringgit je...hehe




8. Last text message

dari encik mangkuk.dia cakap saya pun dah makan.hujan kat tanjung malim ni.susah nak kerja...huhh, jujur kan? (tapi pagi tadi saya ada terima text message dari ex fiancee.dia buat-buat salah hantar mesej.konon nak hantar kat awek baru dia lah konon.ada aku kesah?hehh)




9. Last phone call?

pagi tadi.pukul 10.30...encik mangkuk call untuk tanya dah makan ke belum....:P




10. Hari terakhir anda menangis?

Malam tadi. masa encik mangkuk tanya apa saya nak buat selepas habis praktikum.tapi dia tak tahu pun saya menangis, sebab keluar dua titik je air mata pun....:P




11. List 5 warna kegemaran anda?

merah jambu.ungu.hitam.merah.pink ungu.




12. Orang yang terakhir anda ber'YM' ?

encik shafie.tu pun minggu lepas...hoho (wey, jangan tanya soalan ni boleh tak?tahu lah saya ni fail berYM)




13. Game yang anda paling suka ?

zuma.dulu pernah makan zuma, tidur zuma, mandi zuma.bf?bolayan....:P





14. Adakah anda peminat MCR?

huhu....saya cuma minat dua lagu dia je...welcome to black prade ngan helena.kalau tak silap lah. kan dah cakap saya ni fail lagu omputih..tapi kalau dah kena kat telinga.boleh dengar samapi muntah....




15. Apa perasaan anda masa jawab tag ini?

he...free.tak rasa apa pun...cuma teruja jugaklah sebab petang ni kena turun padang mengajar PJ.




16. Anda rasa tag ini best?

bolehlah...sebab saya ni tak ada idea nak berblog, rasanya tag ini sangat best.:D




17. Tag lagi 10 orang.

masa untuk buat orang lain rasa best juga...okay, mahu tag mereka yang suka benar tag saya dan rajin mengomen entry ...:)dorang memang menarik, tertarik dan deboommm!!!



shafie
wanie
peri pia
cikhel
dini
sugar2 kapas strawberry
embun
fid
cikgadis
cik akma




dah.cukup?



p/s:ada sesiapa lagi nak tag saya?tag lah sekarang....sebab saya betul-betul tak ada idea nak berblog.he...:D


p/s/s:saya duk belajar untuk berblog dengan betul. saya sedang menggali entry-entry melz, redmummy, bro eyriqazz dan cikepal...semoga berjaya!kamu....singgahlah ek ke blog mereka.

4 comments:

Sheherazade said...

ku no 3,nge~ :P

Ena said...

salam.. lame tak singgah sini..
sesi jawab tag lagi la nampaknye.. akak nie pun dah berapa tag dah kene arini.. tp semua masuk lam draf jekkk.. mood belum mari.. uwaaaaaaaaaaaa...

.::WaNiE::. said...

tak nampak tak nampakk

kekekek soffya

wani dah buat tag ni

boleh mintak pengecualian kannnnn

kekek thanks dear

Hafiz Yusof said...

terima kasih cik bulan..hehhehe..terharu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)