Apr 25, 2010

update paling lambat | MU menang 3-1.tiba-tiba terasa hebat :)

bukan hebat sebab MU menang, tapi sebab pertama kali boleh stay tengok bola kedai mamak macam tu...padahal apa kejadahnya bendanya saya pun tak tahu.tambah-tambah tak pakai mata empat.tapi penalti tu saya tahu lah..hoho.


 
dulu..penah juga layan sebab ada teman sejiwa yang minat, ikut jugalah...dan sebab c.ronaldo masih dengan MU.dan semalam, tiba-tiba seorang kawan ajak temankan pergi tengok.dan, kawan-kawan kat rumah pun teringin nak berkaraoke.jadi, kerja dua dalam satu.saya layan jelah...:)





bila MU masukkan gol je, dia melompat.bila totherne masuk je gol, dia frust takleh nak control.saya nak gelak...nasib baik dia tak sepak kaki meja.sabau yop...sabau.saya cakap.:P



dan bila MU finally menang 3-1, dia sengih memanjang.he



macam-macam lelaki ni kan...gila bola yang pelik.teringat dia lah pulak..hehh.sungguh, sekalipun kau nak cuba lupakan yang lalu, tapi adakalanya yang ada depan kau tu persis yang lalu, sikapnya, minatnya...kadang-kadang ia buat kau kembali teringat...boleh ke kau cakap, ya aku memang dah lupakan dia?tak kan?itu maknanya kau belum benar-benar melupakan...ye, ada seorang kawan pernah cakap yang ini juga hari tu.





okay, semalam kat NZ jadi pilihan sebab lepas habis je boleh pergi superstar karaoke tu.superstar tu kaya sebab kome je dik...(ucapan khas buat adik mai yang kuat benar berkaraoke.pecah rahsia.tapi takpe..suara dia memang power.payah lah nak pecah.nyanyi apapun.tak caya?boleh test...hehh)






 ini dik mai dan cik mila...tengok baju dan tudung cik mila..sama dengan saya.sehati dan sejiwa.:)




sebelum pergi, sempat test ni.baru beli tu....rm100.haha.(jangan percaya).nak tiru k.long peri pia, ada spek besar...tapi hari tu masa beli spek besar, my BFF encik syawadi cakap, ni spek mata ke spek muka.hoho...perli yek?


okay tak?


p/s:pernah berlawan angin masa tengok bola...maksudnya, kamu minat MU, dia minat chelsea?:)


p/s/s: catatan untuk kamu..perlukah bersambung?

2 comments:

Sheherazade said...

ku dan hubby sokong kelab yg berlainan,tp ttp sayng menyanyang :D

gado2 manje jer

soffya cik bulan said...

peri pia,.
he..itu bagus...ku mahu juga seperti itu nanti..hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)