Apr 30, 2010

merepek dua minit.hehh

ini hanya repekan semata-mata.tiada info di sini.sebab tiba-tiba je saya perasan, rupa-rupanya beberapa hari ini blog tak meriah sebab....tak ada gambar cun bajet comel saya dalam entry.hehhh, perasan nak mati.sila muntah hijau atau koma serta-merta...:P. dengan itu,saya mahu tempek gambar ini.boleh?


 
mana tahu kamu rindu pada budak hitam ni.kan...kan?hehh



masa ini encik M turun pergi beli burger.cepat-cepat saya snap.kerana dengan beliau, tiadalah peluang untuk saya menggediksmengambil gambar begini.sebab, mesti dia akan tengok pelik dan sound:



encik M:eh, ko ni kenapa suka beno bergambo nihh?
saya:erm, hobi.orang cun memang macam ni (saja bagi jawapan untuk menyakitkan hati.hehh)



encik M:mak saya marah kahwin dengan perempuan suka ambil gambar]
saya:kenapa?






encik M:takut nanti anak kenan.besar-besar lagi teruk dari mak dia
saya :(cess!blah la...tapi ada aku kesah?)he, okay lah tu.mak saya cakap, jangan kahwin dengan lelaki yang tak suka ambil gambar






encik M:kenapa?
saya:sebab mak saya cakap, confirm dia tu hidup zaman sama dengan mak.sebab tu tak suka ambil gambar, zaman tu memang tak berapa nak ada lagi kamera.






encik M:(muka kelat.bengang)eleh, ko ni kan kadang2 cakap eksyen gak eh
saya:aah...sebab ko yang ajar.dan sebab ko memang eksyen jugak.



haha.sila perhatikan dialog itu dengan teliti.patutkah saya kahwin dengan beliau?isk3...kurang ajar tak berhemah je saya cakap dengan dia kan?sumpah, dalam hidup tak pernah jumpa lelaki macam dia...



tak pernah.dan tak pernah cakap macam gini gaya.tapi, dengan dia...bila dia dah ajar...dan asyik kena buli, cakap elok-elok pun tak guna.selalu nak gaduh2, kutuk2...dan kadang2 rasa biru muka-muka ni kena bakar.hehhh.



pernah menangis hanya kerana terasa.pernah menangis kerana tak terbiasa.tapi untuk apa?bukankah sudah  ada pepatah melayu, masuk kandang kambing mengembek, masuk kandang harimau mengaum?


mahu lagi cerita tentang encik M....klik sini :)

encik M ajak pergi konsert 1 mei
lelaki ohh lelaki:encik M macam ni lah
encik M suruh makan kepala gajah pulak
payah faham:benak sebab makan kepala ikan
encik M teman beli ladtop.hehh
prinsip encik jamil @ encik M ketika bekerja
sampailah encik jamil mampuss.haha
bora ombak-danau kota encik M melayan kawan2



P/s: ye..we just a best friend.mungkin.tapi nak kata lebih dari tu...tak kot....entah,tak tahu.tak pasti.mungkin masa belum sampai untuk saya bercinta lagi....:)

P/s/s:encik M...bukan lelaki sebaya saya...okay

15 comments:

ardinihumaira said...

^_^

awwww... adakah? adakah? adakah?

hmmmm adakah apekebenda tah dni. miahahaha ;p

lariiiiiiiiiiiiiii

May Happiness Be Around You Now And Forever

ibnu_maulub said...

teruskan berbicara..
agar dirimu menemui ketenangan hati..

Peri PiA said...

heh..kn bege eh..xajk nge~

argh,pedulikkan enche M

Hidup hobi bergambar utk org mcm kita!gonjeng(daku),comei kamoo :P

=))

pawaka19 said...

errmm nak puji skit..awak mmg comel..hitam manis tapi mmg cantik..syukur dengan pemberian Tuhan

.::WaNiE::. said...

sama ngan encik labu, orang nak amik gambar pun marah


ape gune kamera ye tak

hahaha

[s][u][e][h][a][n][n] said...

orang comel n cantik..suka hatilah nak bergambo pon kan :) rugi tau x suka bergamba lalalalalalla

NichKhun said...

hahaha alamak leceh la kan klu ade pakwe cam encik M..
haahahahaha sori awak..
sori encek M..
hahahahaha

Shafie said...

motip sy komen entry ni..
tgk gmbr je.heheh :P
senyummm selalu :)

soffya cik bulan said...

dini.
adakah apakah?

soffya cik bulan said...

ibnu,
ye..thnks ya...:)

soffya cik bulan said...

peri pia,
ye..pedulikan beliau.hehhh

soffya cik bulan said...

pawaka 19,
pujian yg mengmbangkan hati.hahahaha

soffya cik bulan said...

wanie.
betui tu...
apakah peliknya hobi kita ni?tak kan?

soffya cik bulan said...

suehann,
keh3...betul2..rugi2..kalau kita tk bergmbo kan?

soffya cik bulan said...

nickhun,
he...dh ckp tk encik M, dia tnya sape yg cakap tu?hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)