Mar 31, 2010

memang payah faham.mungkin benak, sebab banyak makan kepala ikan.

soal hati...memang sukar dimengerti.
kalau kamu, bagaimana?mudahkah mengerti?




ku ini jenis payah faham.kalau orang tak cakap clear-clear, ku takkan faham.benak kah?mungkin begitu banyak makan kari kepala ikan atau kepala ikan bilis.haha.kalau minta ku faham sendiri, mungkin nanti jadi silap faham...hehe.




credit to ieatishootipost




kalau kamu-kamu(wahh, jamak di situ.ramaikah kamu?haha....;P) tak cakap, saya suka awak, saya sayang awak, saya nak awak..daku takkan faham jika kamu buat apapun, caring bagaimana pun..ku takkan faham, takkan mengerti...jika kamu tak cakap terang-terang dan jelas.benak kan?hoho.bila itu berlaku,kamu jangan marah...(ku takut dibilangi perasan!)




entry pendek.update beberapa saat...



p/s:maaflah...memang lambat pick up.kadang-kadang.awk ni lambat la...kata seorang BFF. sama jugak dengan encik M

P/s/s:cakap biar terang.....p.ramlee cakap.okay?

p/s/s/s:jangan kuat sangat makan kepala ikan, okay.ye..fakta.ada bahan beracun yang membahayakan sel-sel otak.betul ni...

8 comments:

Peri PiA said...

ku akn cuba memafami :)

ada gaya daku disitu ngee

i like~!!!

ardinihumaira said...

yunk.. dni ta makan kepala ikan tapi cam benak gak ni cmana aaa? huhu.. mintak tips soffya study! lanting kat dni cepat :)

amirah said...

betul2..ckp biar terang. komunikasi berkesan :)...hehe

soffya cik bulan said...

peri pia,
he...daku selalu memahamiku.thnks syg...;)

soffya cik bulan said...

ardinihumaira,
cayunk..keh3, tu kena tnya profesor deen..mesti dia ada resepi yg bgus.hehe

soffya cik bulan said...

amirah,
aah...kalau tak pandai jgk.meh masuk kelas komunikasi..hoho

F U N F A B U L O S I T Y said...

ye ke sbb kari kpla ikan?huhu ;D

soffya cik bulan said...

funfabulous,
hehe..entah.tapi sebab kepala ikan.mungkin.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)