Jul 6, 2010

kecil putih, besar hitam. bukan aku.

 (kecil hitam, besa putih.apa ek? siapa eh?)



hari tu kecil hitam besar putih. memang bukan aku. hari ni kecil putih, besar hitam pula. hakhak, lagilah bukan. sebab masa kecil lagi hitam dari besar-besar ni, sampai orang cakap, "eh Nah, ni anak mu sapiah yang hitam sungguh masa kecik tu ork? eh cerah dah sikit (cerah? perli ke makcik?), comel dah hor...."



lepas tu ada yang tambah
"hor, hok ni ah... hok masa kecik hilang sokmo ni..."





eh, kawan, bukan selalu hilang sebab orang tak nampak cari aku eh (agak-agaklah) tapi sebab aku lasak terlampau. kalau nak tahu tahap lasak aku, baca entry pasal zaman kanak-kanak ni. memang melampau, tapi bukan aksi peramugari terlampau eh.



jadi,
"eh mu, kecek molek siket ork... stemek mu..." ayat abby fana di radio..hakhak



cik bulan:
aku nak cari laki putih supaya anak aku putih tak macam aku.hakhak.

3 comments:

Sheherazade said...

kamu tetap cantik syg :P,hak3

sugar2 kapas strawberry said...

aha.org ckp nti pregnant minum soya byk2.nti ank jd putih.kekekekkee

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

rendam dalam clorox laki ko nanti...
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)