Jul 6, 2010

main dengan atok



lepas main dengan nurse dan main dengan cikgu, dia nak main dengan atok tapi aku tak pasti pula apa yang dia nak main. cadangan aku, ada satu aktiviti yang boleh main dengan atok... ni ha...




main congkak. jom join!


aku selalu main ni dengan arwah atok masa budak.budak sampai menangis, sebab asyik kalah, kena goreng dengan arwah. lepas tu, pesan, atok, jangan main terror-terros sangat tok, kita nak menang. tok sengih saja. master ni...mungkin tu kata atok dalam hati.


oleh sebab aku tak puas hati selalu kalah... aku main lah tipu. aku tahu atok bukan perasan kan, jadi aku ngelatlah sikit..harap atok ampunkan dosa-dosa aku yang telah mengelat atok..atok, ampunkan dosa cucumu ini..(hakhak)



nota bulan:
walaupun ada yang menafikan, tapi aku tahu, akulah cucu kesayangan arwah atok... :)

4 comments:

Sheherazade said...

huh....dierog ni benda itu saja kan dlm fikiran!!


Al-Fatihah utk arwah atok

.::mariam-ogawa::. said...

huhuhuhu

dulu arwah atok suke bercerita ;)

fiD said...

keyword tu sebenarnye org cari pasal lucah la kak...
aku punyer pon tiap ari org cari men dengan mak cik...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sah2 manje cucu kesayangan...
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)