Jul 24, 2010

please, kamu jangan nakal!

conversation dengan menggunakan khidmat pesanan ringkas:

kita tanya dia:
baru basuh kete wak? ha, wak bawak gf lain tak?


dia jawab kita:
tak


haihh, tak sedap badan je aku baca SMS dia ni... kalau dia bawa pun takkan dia jawab, ye bawak, ye tak? kecuali lah kalau dia ni jenis kaki test macam aku ni ha.hakhak. aku ni pun satu, suka tanya soalan yang membazirkan kredit je tanya, yang buat penat jari taip, tapi perempuan memang macam tu ye dak?lalu... ala-ala aliff satar,


aku pesan dia:
ok...please please please kamu jangan nakal...



eh dia jawab kita:
ku pergi sebentar, bukan untuk curang, ooo he...


kita nyanyi kat dia, eh dia jawab yang sama juga...terus dah aku tak ingat lagu tu sambungannya macam mana. okay, google sekarang. binawe betul.;P hakhak, kadang-kadang aku rasa macam budak sekolah pula dah eh, main-main lagu....grrrr...


Notabulan:
kadang-kadang test market itu best....

20 comments:

Peri PiA said...

hak3...En M

Kalo xmenjawab,bukan En M la namenya

Uruchimaru @ kf said...

heheeh..wah best cik bulan!

hazman aka species1980 said...

hahahaha... nasib baik main antar lirik lagu... kalau balas pantun... jenuh...ekekekeke

sugar2 kapas strawberry said...

hahaha..xsuke lagu nih.geli dgr ;))

.::WaNiE::. said...

kekekeke

jangan nakal nakal ok soffya

soffya cik bulan said...

peri pia,
ye nsb kamu paham..he

kf,
apa yg best ek?

soffya cik bulan said...

hazman,
kalo bls pantun lg best teruji bkt terpendam
wakaka

soffya cik bulan said...

sugar2,
mmg geli tp nakal je dgr....hurm

ngee

soffya cik bulan said...

wanie,
kite tk nkl..tp dia.huahua

ardinihumaira said...

wah... bahagia! nyanyilah sampai habis baru best ;)

ardinihumaira said...

wah... bahagia! nyanyilah sampai habis baru best ;)

ardinihumaira said...

wah... bahagia! nyanyilah sampai habis baru best ;)

ardinihumaira said...

wah... bahagia! nyanyilah sampai habis baru best ;)

ardinihumaira said...

wah... bahagia! nyanyilah sampai habis baru best ;)

ardinihumaira said...

wah... bahagia! nyanyilah sampai habis baru best ;)

ardinihumaira said...

wah... bahagia! nyanyilah sampai habis baru best ;)

ardinihumaira said...

wah... bahagia! nyanyilah sampai habis baru best ;)

soffya cik bulan said...

dini...
kamu sgt nakal...
syg ye pd sy, snggup turuti kehndak..hakhak

ardinihumaira said...

miahahaha...


pia laaagi nakal :p

soffya cik bulan said...

dini,
haha. nakal gatal kan..hu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)