Jun 27, 2010

kecil hitam, besar putih. aku kah?

 [dia cari...masa kecil hitam, masa besar putih]




hakhak. silap orang lah bang. sini ada kecil hitam, besar pun hitam. kalau tak percaya, tengok ni.ngee..:)




[kalau adik aku, masa kecil putih, masa besar pun putih.he]


mesti sebab entry-entry aku pasal zaman kanak-kanak (budak hitam) yang ada lima entry semuanya tu... nak baca?nah! klik sini, nanti dapat baca satu persatu tentang zaman kanak-kanak budak hitam ni.



agak-agak kaulah, siapa yang dia cari ye? ha, siapa kecil hitam, besar putih, angkat tangan. aku bagitahu dia. dan bagitahu aku sekali, apa rahsianya? apa kau pakai eh, kecil hitam-hitam, besar-besar kau putih? aku ank try juga.hakhak.



cik bulan:


mak aku kata..masa lahir lagi aku hitam. hitam legam. dayang senandung, tahu? :P

aku sangat tak suka bila orang tu dah tahu orang lain sedang terganggu emosinya, bersedih atau tertekan, tapi masih juga ditambah bara-baranya...apakah itu maknanya? maka dengan senang hatinya 'saya remove kamu dari friendlist saya' terima kasih (bahagia)

4 comments:

ardinihumaira said...

comelnya pia masa kecik2 ;D

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

waaa...
dayang senandung kene sumpahan...
;)

Peri PiA said...

ku xhitam ok :P

kalo kamu kata kamu itam,hitam itu menawan ok :P..nak amek ko hihi

* mEsSy * said...

silap daerah la tuh.. hahah..

=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)