Jul 7, 2010

blog soffya cik bulan di bawah sejuta | terima kasih cik alexa

 18 Mei 2010


4 Julai 2010


8 Julai 2010


cepat ucap tahniah pada aku... kalau tak aku sentap dan terus menangis guling-guling.hakhak. eh, bukan... ini perkembngan blog aku okay. tiada bersangkutan dengan niat lain... (weh, aku tak malu dengan kedudukan alexa dan PR aku, walaupun aku tahu kau lagi maju.... sebab? tak ada empayar akan terus bertapak megah kalau tak melalui fasa-fasa kebangkitan kan... dan lagi cepat sesuatu empayar tu bangun, lagi cepat ia akan jatuh-belajar teori tamadun empat fasa tu eh)



kawan, lagi tentang alexa di sini :




Notabulan:
Seronok melihat perkembangan blog.. ibarat melihat anak yang baru belajar merangkak dan kemudiannya bertatih...:)

12 comments:

naz said...

pweitt wa caya sama lu lah :)

cik aiLebiu said...

taniah! taniah! dah dikira hebat ni klu kedudukan bwh sejuta..saya jauh lagi nak turun..hehehe..

sugar2 kapas strawberry said...

oke..tahniah!.ahaha
nk check gak la ;)

ardinihumaira said...

tahniah pia! hepi kan tengok rank ;)

Liza said...

tahniah sis!! maju gi!!!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kene cakap tahniah ke atas hal nieh???
ermm...
ok2...
tahniah...
;)

soffya cik bulan said...

naz,
wa pn caya sm lu gak der

soffya cik bulan said...

cik ailebiu,
he..thnks ye..tp blog bese2 je wak...

soffya cik bulan said...

sugar2 kapas,
thnks gak...:)

soffya cik bulan said...

dini,
alah..tk leh lwn dini lh

soffya cik bulan said...

kak liza,
ye..kamu juga k

soffya cik bulan said...

ceroi,
eh ada2 lah kmu tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)