Jul 7, 2010

Hari Terbuka CNI IV : Bersama Upin & Ipin

 [gambar istimewa macam ni harus ada]

peace! -eh ni siapa, upin ke ipin ye?



Seronok deme ni duk main-main dengen upin dan ipin. siap dapat hadiah lagi. teringin aku nak serbu sekali, berlakon macam budak darjah dua, boleh tak? eii, geram nak cubit je tengok budak upin ipin tu. weh, tapi aku tak kenal mana pun budak dua orang tu...tak boleh beza (daya pengecaman yang rendah)

 





seronok kan? siapa peminat upin dan ipin, angkat kain! tapi aku tak pasti siapa kartunis Upin dan Ipin, sebab hari tu, ramai krew yang datang, tuan managerlah (tapi mana satu pun aku tak tahu)... maaf, aku ni jakun sikit.ngee...



notabulan:
semalam internet aku tiba-tiba putus tak tahu kenapa... jadi aku tak ada sebarang autopost untuk pagi tadi...

6 comments:

.::WaNiE::. said...

comellll la kamu ni

Uruchimaru @ kf said...

upin & ipin

si ipin ade jambul di dpnlah cik bulan!

suhaisweet said...

betul3..hehe..Nice..My very da very latest.. Bahaya!

suhaisweet said...

betul3..hehe..Nice..My very da very latest.. Bahaya!

ardinihumaira said...

cutenya pia ngan upin ipin!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

adakah upin n ipin menggoda ko???
hehehe..
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)