Apr 3, 2011

quickly update!

1. tang header.


rupa-rupanya tak ada sesiapa yang perasan termasuklah pia sendiri yang header tu pia silap taip URL blog kat situ. hu, dah hilang 86 kat soffya tu, yang sepatutnya soffya86. time kaceh buat sogeking Kun sebab perasan dan tegur kat entry ni. katanya, sekali dia bukak soffya.blogspot. com tu blog omputih da... hak hak.


actually, memang rasa tak kena dengan header tu. tilik punya tilik tak perasan jugak. rupa-rupanya tulis URL blog tak lengkap. sigh.




 (boleh klik gambar header untuk ke blogshop)

ada yang tanya, kita ni dah tak aktif meniaga ke? sebab blogshop tu dah lama tak update. haha, memang pun. lama gila tak update barang baru padahal stok duk berlonggok kat rumah tak snap-snap picture. last update, 6 mac, lepas tu balik kampung untuk cuti sekolah dan adik kahwin, bukak sekolah dengan banyak kerja, so terabailah blogshop tu.


takpe, takpe, kita tengah update nihh. dua tiga hari ni duk main-main dengan template segala. tak puas-puas hati dengan header, template blog tu. kenapa entah. susahnya nak puaskan hati sendiri kan? takut orang tengok tak sukalah, tak lawalah. huhhh.


apapun, insyaAllah, kalau internet okey hari ni, kita up barang-barang baru dan shawl benazir yang kita update sikit je hari tu colour padahal ada banyak. tunggu ye girls.









pin ni yang tengah laris sekarang. sebab ekslusif, means tak dijual kat mana-mana kedai, hanya di SOFFYA ESHOPE kecuali kat kedai kawan pia ni dan pia sahaja. jugak dengan reseller pia. ada yang borong untuk pakai dan jualkan balik. okeylah tu kan.


alhamdulillah, pagi-pagi tadi, kakak yang order pin ni hari tu datang ambik kat rumah. tapi sekali order dia yang RM100++ je, dia tambah order tu sampai RM400++. untuk pin ini sahaja ye. katanya untuk jualkan balik. so, pia bagi harga borong lah kan? tapi harga borong pun tak boleh nak down sangat harga sebab barang ni memang mahal dik...


ini rezeki di pagi ahad. sesuailah bangun awal-awal pagi di ahri cuti. HUHU. tapi betul pia cakap, series tak rugi kalau belki pin ni. ia HANDMADE. so, boleh pilih nak design serta warna macam mana...



nak tahu details, pasal pin soffya esklusif ni boleh klik SINI

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)