Apr 13, 2011

CINTA HATI saya ♥


dia... cinta hati saya selain mak dan abang. kami hidup berempat beretahun-tahun lamanya.
berkongsi susah-senang, suka duka bersama. RINDU itu pasti :) ohhh my budak PUTIH.


bila saya merajuk, dia cakap apa, ololohhhh, kak merajuk ek? sambil buat muka busuk 14. (haha, memang tak boleh blah)
bila pergi pasaraya pulak, dia akan buat muka comel, kak, nak yang ni, yang tu, yang ni... saya cakap, la, ambillah nak makan. la, ambillah nak guna... kenapa tanya kak pulak? sekali sampai kat kaunter dia lesap. ohh bru tahu kenapa dia tanya, sebab nak haku bayar ghopenye. adehhh. :L saborrrr jelah.



kecik-kecik gaduh macam geng kongsi gelap.sikit tak pakai parang kapak je lagi. dalam hati, eh kau boleh blah berambuss cepat-cepat tak dari rumah ni?
bila tua-tua, alaahhhhh bila mangkuk ni nak balik..... hutang aku bila nak bayar daaaaa. ha ha, takde gurau je. eh, lama pulak aku tak cium dia. keh keh keh.


dan sebulan lepas, dia kami lepaskan...
ke dalam pelukan lelaki yang dia sayangi, yang kami percayai.
moga dia selalu bahagia. andaipun akan ada dia terluka, moga rahmat tuhan akan selalu melindungi dan merawat hatinya. insyaAllah....


-kakak. kakngah.-


toing, toing!
dah lama tak update blog kan? mesti ada yang RINDU kan? HA HA ayat bajet camni memang perlu. untuk konfiden level. kah kah kah. okey nanti kita update cerita yang terlepas ye. stay tuned :)


ewah kau, macam drama bersiri pulakkk :L

8 comments:

Peri PiA said...

:')

persis cinderela,gaun cantik sgt

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

mesti la..
rindu baget...
hahaha...

saya bukan tomato said...

hohoh ,, ku pikir chenta hati kamu yg tu..hihi

rinduuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!

liyana said...

kakak mithali ni.. ^_^

soffya cik bulan said...

peri pia,
tq kakak

soffya cik bulan said...

ceroi,
AAHH RINDU!

soffya cik bulan said...

SAYA BKN TOMATO,
HEHE...TAJUK SAJE JEK KAN :)

soffya cik bulan said...

LIYANA, 'NK WT CMNE..3 BERADIK JEK PUN..HEHE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)