Feb 10, 2011

JANGAN terlalu banyak bertanya, sebab aku malas nak MENIPU.

sama ada tipu besar ke kecik ke, kalau benda lari dari fakta sebenar, memang kira tipu ye dak? tipu sunat ke, wajib ke, harus ke, argh, tipu tetap tipu dan matlamat pula tak menghalalkan cara. kan?


sama jugak dalam situasi aku sekarang. keadaan dah makin celaru, haru-biru. saat aku dalam ketidakpastian tentang hubungan aku dengan mangkuk hayun ni, aku mula mengenali dan menyukai seseorang. aku pun tak tahu kenapa, dan bila perasaan itu menjadi begitu. sedangkan sebelum ini, banyak sudah aku membina persahabatan, tetapi tak boleh. isk.


aku tersepit. apatah lagi, bila setiap hari harus menghadap persoalan-persoalan mereka yang mendesak jawapan 'JUJUR' dari aku. please, biarkan aku berfikir dan jalanilah hidup kita seperti biasa, seperti tidak pernah wujudnya rasa 'sayang' antara kita. dan, jangan terlalu banyak bertanya, kerana aku tidak mahu untuk menipu. please!


kadang-kadang aku ingin membuang cinta dalam hati, kerana cinta sering membuat aku sakit. sigh.

6 comments:

deAnza-wAnda said...

kalau nak tanye jugak...?? hihi

A.s.t.i.n.a said...

Baiklah... sofya dulu dilahirkan normal atau ceaser? *ini soalan sajer jer.. tak perlu jawab* herher..

tamo tens2..

Peri PiA said...

senyum,tak perlu kata apa2 ..nge~

soffya cik bulan said...

wanda,

hehe, ce tanya, ce tanya :P

soffya cik bulan said...

astina,
keh keh keh:P
nk jwpn jujur gak ke ?hu

soffya cik bulan said...

peri pia,
ye kakak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)