Jul 17, 2010

merajuk III

tiiitt, tiiitt...

1 message received.

(telefon cikai memang macam ni, bunyi tit, tit je dan dia tulis macam tu kat skrin. kalau telefon canggih sikit, tulis 1 new messages. ada faham?)


buka, tengok (baca).


M: dah makan ke ***? (dirahsiakan.hakhak)
S: dah.


M: makan apa?
S: makan hati.


M: kuatnya makan hati... mak saya cakap, tak boleh makan hati sangat, nanti naik darah.
M: (geli hati. merajuk-merajuk pun senyum, series, bengong.) biarlah, naik darah lah okay, dari naik hantu.


M: hehe. aah, kalau naik hantu, lagi bahaya kan. ***, jangan kuat sangat makan hati tu tau. hari-hari makan hati, nanti habis.
S: (bengang. saja buat-buat tak faham, nak tambahkan rajuk aku lagi) bencilah, orang tambah lagi merajuk.


hakhak. merajuk pun ada tambah-tambah? siap cakap lagi tu...


Ish, butang baju aku mana Pah....
Aku bukan marah, aku nasihat...!!!


(^_^)



Notabulan:
Dengan encik M ni aku tak boleh merajuk sangat pun...main-main bolehlah sebab mesti gelak...benci, menyampah.

6 comments:

cik paro said...

jgn merajuk2la..
senyum sikit..

Cik Akma said...

wahh wahh dah berbunga ka skrg? :)

keLiCious said...

**foot print**
Anyway Thanks for ur nanged.
Nanged and clicked on ur adv. ^^

soffya cik bulan said...

cik paro,
hehe. dah :)

soffya cik bulan said...

cik akma,
he..agaklah.
tp skrg dh kuncup plk :P

soffya cik bulan said...

kelicous,
sama2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)