Feb 10, 2011

Ada ke patut dia panggil aku singa aka LION?

aku yang ayu, sopan-santun, cakap tone rendah aje ni dia panggil singa? hehh, patut ke tak patut? memang tak patut ye dak? eh tak patut, tak patut... cuba cakap korang, patut ke tak patut?


KEH KEH. TAPI bukan lah sebab dia panggil aku singa sebab aku garang atau bengis ke apa, tapi sebab pashmina rosey aku ni... ha ha. aku gi sekolah pakai macam biasa tu, tak pakai inner macam selalu. so, bila dah belit-belit, tak kemaskan, ia jadi kembang. so, muka aku nampak kecik je tengah-tengah, yang kembangnya pashmina tu. tu sebab nampak macam kepala singa. HA HA. lawak-lawak.





ada pulak geng cikgu-cikgu cakap, eh ingatkan rambut pelesu. HE HE.
aah rambut pelesu kakak, ada gaya marilyn monroe tak saya? hehh :P



OHH tapi, marilyn monroe tak pakai tudung ye kawan-kawan ;p
nak tudung. inner. shawl.pin cantik.. kat SINI






dan juga perfume comel dan free alcohol ini :)


jemput singgah ye T__________________T

3 comments:

Cesc Luzeza said...

TAK PATUT..tak patut..huhuh
hye cik singa..huhuhuhu

Cik Moon said...

ish..ish..xpatut..xpatut~

Peri PiA said...

aummm,hak2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)