Feb 10, 2011

FAZURA, artis wanita yang bijak menyimpan rahsia CINTA



dah cakap hari tu kan, artis dalam senarai blog cik bulan untuk tahun 2011 ialah lisa surihani dan nur fazura. alih-alih, cerita depa ni jugak yang duk tulis. orait, ni artis kegemaran aku jugak, sebab aku suka cara dia bercakap, body contact dia masa berlakon. nampak bijak. terutama dalam cerita pisau cukur.


ohh ye, dia memang bijak jugak kat luar. bijak menyimpan rahsia. memang dia ni pernah kontorversi dulu pasal bergaduh, pasal hotel apa entah, mungkin sebab tu dia lebih hati-hati kot nak cakap apa-apa. bak katanya dalam kosmo januari lalu...

Desas-desus kononnya bintang filem Gol dan Gincu itu sedang bercinta dengan seorang anak orang kenamaan di selatan tanah air enggan dijawabnya ketika ditemui pada majlis Green Cheongsam Showcase yang berlangsung di The Weld, Kuala Lumpur baru-baru ini. Dia sekadar membiarkan persoalan itu tergantung dengan jawapan: "No comment."

Bagaimanapun, akui Fazura hatinya kini sedang berbunga cinta dan perasaan bahagia menyelubungi hidupnya. Cinta yang wujud menyebabkan dia melalui hari-harinya dengan indah.
"Sekarang saya gembira dengan kerja dan kehidupan. Cinta menjadikan saya bahagia dan berada di puncak kehidupan. Saya memang sedang bahagia dengan seseorang tetapi saya belum ada sebarang pengumuman penting untuk dibuat," ujarnya

kenapa suka fazura?
macam cakap tadi.. cara dia macam perempuan yang bijak. percakapan, body contact, eye contact semua lah... aku suka tengok. penampilan, bentuk badan, sempurna. tak seksi sangat pulak tu. so, memang aku minat dia. cantik, itu dah tentu. jom tengok nihhh....


dalam cerita ezora pun, aku suka tengok gaya dia. naif, tapi tetap nampak educated. entah.... melayunya tidak keterlaluan, dan metropolitannya juga tak keterlaluan. sedang-sedang je ar. gambar-gambar dia pun tak ada jugak yang meletup sangat, tapi tetap sedap dipandang mata.









kan, kan? ohh ye, kalau gambar seksi pun, mungkin yang ni lah kot...


[sumber]

4 comments:

Yuyu Zulaikha said...

saye suka pasal dia 90%!!

suka sangat!

Unknown said...

suka tgk rmbut dia

nurulfaridah said...

fazura cntik kn? :)
i pn suke!! ^^

Sheherazade said...

seksi nya bj hijau

dia manis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)