Jan 22, 2011

PANAS! FASHA SANDHA kalah dengan NORA DANISH lah!!!

mesti time ni nora danish tengah senyum senang. ehem ehem, janda-janda i pun laku okehhh. kekeke. eh gelak pulak. bukan nora gelak okeh, tapi saya yang gelak lah. ohh ye, dalam percaturan ni, saya tak sokong sesiapa, sebab dua-dua pun saya minat.

tetapi, kalau di luar percaturan mereka berdua, tentulah saya sokong LISA SURIHANI. alah, mengalahkan calon-calon di bawah gampang aje bagi lisa kot....kan, kan... kalau macam gini gayanya, sah-sah trofi pesona bintang ABP 2010 akan jadi milik lisa surihani, ye dak?







jom, nak undi lisa? klik sini.

8 comments:

ed shahir said...

oh lisa.......*mood : angau. haha

Cz Aina said...

opssst..
op coz lisa...

y u y u Z u l a i k h a said...

SAYE SUKA NORA DANISH, LISA SURIANI N RITA RUDAINI ^^

A.S.T.I.N.A said...

ehhhh... nora menang ker?

emieysandra said...

yeay! Lisa Surihani mendahului..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

haha, kak piaa. ye ke nora danish lagi menanggggg? aiyyakkkk, yes yes, sokong lisa jugak, setakat ni belom dgr lagi gosip liar tentang dia kan? haha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

lisa oh lisa...

fyna said...

fasha da menurun..ramai xsuka..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)