Jan 22, 2011

sebagai kipas susah mati HELIZA HELMI, aku tengah sedih ni!

ada ke patut? ade ke patut? memang tak patut. apa yang patut? yang tak patut ialah, kenapa hari ni mesti sekolah ganti? huuu..sedih. nangis ni. eceh. tapi kerana aku ni seorang guru yang berdedikasi, yang cemerlang terbilang semua lah, maka aku tetap pergi sekolah tanpa buat-buat cuti atau buat-buat m.c.


meskipun.... aku sepatutnya berada di jaya mall, pj untuk gathering dengan heliza helmi dan blogger-blogger kipas susah mati eja yang lain. dapat invitation dari gee jah lagi ha... dah lah tak ramai yang dijemput hadir. dah dapat chance, tak dapat pulak nak pergi.


ramai tau blogger yang datang. yang dijemput dalam 20 orang. masa call gee jah tadi, ada cik epal, maria elena, cik nadia bayu... hu, rugi-rugi tak dapat jumpa dorang semua. hehh, baru je feel nak tarik pipi dorang. hehh. well, bukan rezeki aku. tadi teringin ke pergi terus dengan baju kurung ni pun, tapi fikir-fikir memang tak sempat sebab gee pukul 6.30 dah nak gerak ke lcct, nak balik langkawi.


 bestfriends, gee dan eja

tak apa, mungkin lain kali.... tapi nasib baik tadi masa on fon dengan gee jah, gee bagi fon kat eja. fuhhhh, kiut gila suara eja. hilang kempunan aku ha dapat talk in person ngan eja.... hahahaha statement. kalau artis tu kita tak pernah hai hai dengan dia, tak lah rasa dekat tapi eja ni lain. aku kawan dengan gee, lepas tu kawan dengan dia. kira hubungan ini lebih kepada kawan-kawan.


tapi yang aku lagi sedih ialah, bila cakap dekat encik M, dia lagiiiiii cakap benda yang buat aku sob sob sob nak mengalir air mata. aku tak lah frust sangat tak dapat pergi, sebab semalam memang rasa tak dapat nak pergi dah. tapi bila encik M punya soalan, punya gaya cakap, buat hati aku makin pedih terhiris. ciss. aku tak dapat cakap lagi, lalu aku terus tutttt, letak fon dan sekian.



Psst...
tapi nanti mesti lagi sedih bila tengok gambar-gambar kat blog-blog yang berkenaan. ada sesiapa nak peluk pujuk tak? T___T

4 comments:

tomatokering :) said...

meh ceq pujuk . kekekek :P

y u y u Z u l a i k h a said...

wa.. jeles gila arrr! nak gak!

A.S.T.I.N.A said...

comey ork!!

hairizan said...

wah!!!! jeles ar.... nk jgk nek moto sblh heliza cam 2.... T_T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)