Dec 20, 2010

Pernah pergi Air terjun MENDERU, Kampung Chabang Tiga, Kerteh, Kemaman, Terengganu tak?

Saja je tajuk kan, kan. dan aku tak tahu jugak betul ke ada tiga kat belakang nama kampung tu? mentang-mentang cabang, tak pulak nak cakap chabang empat, ye dak? orang-orang terengganu betulkan kalau saya salah ye T___T



tiga atau empat, apa ada hal ye dak? yang pastinya air tejun ni bestt! aku namanya ka tempat aku ni banyak sangat air terjun. akt kampung atuk aku pun ada, tapi aku tak pernah sampai wehh akt air tejun tu. berapa belas ratus kali kawan-kawan ajak pergi tapi tak pernah jejak-jejak jugka sampai sekarang


MENDERU ni pun first time aku pergi. tu pun dah agak petang baru sampai. memang lah mula-mula pergi ni rasa jauh nak mampuihhh. tapi kan, adat lah. kalau tak jauh ke dalam, tak namanya ari terjun pulak ye dak? mungkin sungai, mungkin pantai je kan? sama jugak dengan air terjun Panching nun.jauh ke dalam tapi lawa gila!

 bukan pergi nak mandi, pergi nak makan je. HAK HAK


 sampai je terus melantak. buruk perangai budak nihh


 lihatlah botol air saya :) -teringat encik M. air faveret dia nihh


 sista-sista


 bilalah dapat kahwin dengan putera katak nihh? ^,*


 peace yo! T____T


 gedik ohhh


 promote shawl. elehh! karang makin tak laku shawl kat soffya eshope nihh. hak hak


 bajet smart :P


 tiba-tiba muncul dua makhluk aneh kat tempat lawa-lawa ni


modem? HAK HAK


entahlah, entry ni promote air terjun ke promote diri sendiri. keh keh keh. lepas tu pergi mesra mall kejap dan balik. ohh ye, ada satu gambar bajet cool. tapi poyo gila. ha, sila gelak :P





aku tak tahu apa motif gambar ni. cumanya aku suka gambar macam ni. kurang nampak muka aku, tapi nampak ekspresi je. tapi selipar crocs cap golok tu nampak sangat tak lawa kan? sebab tu aku kurang jalan-jalan pakai selipar ke, wedges ke, aku suka pakai flat, sebab boleh tutup kaki comel (HAK HAK. nik boleh gelak baca statement nihh). tapi takkanlah pergi air terjun pakai kasut segala bhai, demam apa?



 dan aku catch gambar ni. aku nak adik posing macam ni


lepas tu masa kat mesra mall ada sale kat vern's (vern's jek pun). terus menyambar dua kasut murah. yang tak tahan tu terus pakai. hak hak. aku tak selesa sangat weh. aku rasa macam semua orang tengok kaki aku yang lawa tu. nik kata kaki aku macam kapal. jahat. tengok ni.






tengok kaki. dah bertukar. hehhh. dan mak tiba-tiba pulak ada. dia datang investigate anak-anak dia buat apa. macam FBI tu. hak hak, tak de maknanya ;P

5 comments:

Peri PiA said...

seronoknya

zarifahmr said...

alaa cik bulan tak mandi ke?? rugi rugi wuwuu~

sw33tdarling.com said...

walaupun orang terengganu, tak tahu plak tempat tu ujud.. ampuuun md said..! heeeeeeeeee
Inviting You To Join Give Away PILIH THEME BLOG

Gee Jah Noor said...

hari ni pun g pegi air tejun..sok lah baru update..he

cik @!en said...

tak pernah pegi lagi.. teringin gak nk pegi sbb family dah pegi situ dulu.. pegi x ajak. huk3. sedih tol..

best ke tempat tu? dgn sekayu mane lagi best?? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)